Hroznej pochod myšlenek...

Hroznej pochod myšlenek...

Anotace: štěstí,láska.... blabla bala prostě to co člověk k životu potřebuje...

Štěstí,láska,zdraví a všechno todle je v životě člověka nejdůležitější,když vám jedno z toho chybí tak se to ve vás tošku začne hrotit a nejste s ničim spokojený... Mladý lidi hrozně přemejšlí nad životem, ale proč si přitěžovat starosti, když můžeme zatim žít bezstarostnym životem dokud to de... Až budeme dospělí zjistíme jaký záludnosti a jiný věci na nás v tom životě vybafnou.. Nejhorší je, že i když ste mladý zjišťujete, že všechno neni podle vašich představ...Všechno řešíte a probíráte.. něco na tom je možná, že až tošku zestárnem tak pochopíme,že když sme byli ještě malý píva nemuseli sme nic řešit a trápit se jenom si krásně užívat, ale bez toho by ten život nebyl nic moc kdyby šel jenom podle vašich představ hrozně byste se nudili a to přece nikdo z nás nechce že?!
Autor sweetdom, 02.08.2006
Přečteno 315x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Žijeme nejen abychom užili, ale hlavně abychom se učili a něco pochopili.A když se dobereme nějakého poznání, pomůže nám to a pomůže to těm, kterým to pak předáme dál. To si myslím.

10.08.2006 18:10:00 | koloušek

Mládí je o tom, aby člověk vyzrál. Urovnal si určité věci v životě. Zodpověděl si jisté otázky. Až z mládí vyjde a změní se v dospělého člověka, měl by být dostatečně zralý! Užívání si nestačí. Člověku je pak 20, 25 a zjistí, že o životu neví nic. Důležité je přemýšlet, hledat odpovědi. Jaký je můj život? Je dobrý nebo špatný? Dělám věci, které ostatním ubližují nebo jim spíše pomáhám? Co ve svém životě hledám? Nepatřím náhodou k těm, kteří všechno jenom kritizují, ale sami stejně nic nedělají? Znám smysl mého života? Až to zodpovíš, až najdeš uspokojivou odpověď, pak řeknu, že jsi zralý člověk. Tak hodně štěstí:-)

S požehnáním

03.08.2006 11:40:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí