Těžký život básníka v sféře 21. století

Těžký život básníka v sféře 21. století

Anotace: Možná tím někoho naštvu, ale já chci jen, aby společnost se probudila....

Otázka na úvod: Má se básník v dnešní době stejně jako dříve? Odpověd zní: Nemá. A proč?...........Lidé díky televizy. kde běží romantické příběhy, ztratili schopnost obdivovat a rozpoznávat co je to umění. Někteří sice namítnete, že ne, ale odpovězte mi proč lidé hodnotí lépeji jakýkoliv zamilovaní blud o lásce než dílo starého člověka, jenž prochází životními muky. Povězte kam se stratilo chápaní satiry, irony, černého humoru atd. Proč se lidé, kteří chtějí vyjádřit svoje myšlenky po vzoru Karla Havlíčka Borovského nechytají, proč spadnou do špíny zapomnění a na druhou stranu nějaká školačka, jenž napíše báseň o lásce, je vyzvednuta na vrchol uznání.
Lidi mi jsme kritci, jsme ty co ukazují, že je něco špatně, ale nikdo nás neslyší. Můžem stokrát psát satiristické básně o tom jací jste volové, můžem vás klidně urážet a vy to stejně nepochopíte a ani nevíte co čtete.
Autor Divant Delvare, 15.10.2006
Přečteno 419x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí