Částice uvědomění

Částice uvědomění

Anotace: tohle já má vědeckofilosofická teorie, zkuste něco najít co by to potvrdilo nebo vyvrátilo.

Úvod

Částice uvědomění jsou ty nejmocnějšími dalo by se říci „atomy“ ve vesmíru. Vznikly před vznikem prvního inteligentního života. Jejich cílem je uvědomovat osoby k nim poddané.

Popis

Nanočástice vyskytující se v jakékoliv hmotě, času a prostoru. Nezáleží ani na chemickém složení prostředí. Pohybují se neuvěřitelnou rychlostí, mnohonásobně větší než světlo. Někteří lidé jim říkají vnuknutí. Přitahují je skryté a velice obtížné zachytitelné signály mozku dané osoby. Jednotlivci, kteří tyto podněty nevysílají, nepřitahují částice.

Funkce

Částice uvědomění zachytí signály a uvědomí, toho u koho zachytili signál, o jakékoliv věci z jakýkoliv odboru. To znamená: Básník napíše svojí nejkrásnější báseň, spisovatel bestseller, skladatel složí symphonii.
Autor Divant Delvare, 26.10.2006
Přečteno 383x
Tipy 2
Poslední tipující: Iv
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A vědec udělá objev.Něco na tom je-částice uvědomění se mi líbí.

29.11.2010 05:00:00 | Iv

Tak našlo by se asi hodně argumentů proti, ale bylo by asi lepší, kdyby to bylo více propracované. Takhle se to žádné (a už vůbec ne vědecké) teorii nepodobá.
Zkus s tím něco udělat. A taky by to chtělo rozlišit, zda se jedná o teorii fyzikální (faktickou) a nebo filozofickou.

27.10.2006 08:20:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí