Kůň

Kůň

Anotace: SVOBODA

Kůň, krásné zvíře. Je ráno, právě se probudil a běží. Vyběhl ven do rosy, do krajiny s vycházejícím sluncem.Kapky rosy se třpytí na slunci, jak se rozběhne, hříva mu vlaje. Je plný svobody.

Co víc si může přát?Být svobodný, nezávislý, užívající si života. Je volný, může co chce. Běží k řece, nad kterou je velká skála. Schýbne se a pije. Najednou zvedle hlavu a rozhlédne se.

Velké hnědé oči, jeho hnědá lesklá srst a černá hříva.

Když se rozhlédne a nikde nic nevidí, vleze do vody a dovádí jak malé hříbě, ale už je čas , cítí, že už musí jít. Vyleze z vody a rozběhne se zpět. Prosvětlenou krajinou. Ladný pohyb, vyjadřující radost a svobodu.

Vrátil se zpět do ohrady. Už tu stojí pán. Pohladí ho. Vezme kartáč a rozkartáčuje mu srst. Když se vratí do svě stáje čeká ho tu vítečná snídaně a čistá stáj.

Ví co ho dnes čeká, bude vozit lidi, už je konec svobody, je však vděčnýza každé ráno, kdy se mu otevřouvrata a on se může rozběhnout kam chce. Svoboda. Už několikrát měl nutkání utéct, ale neudělal to. Je věrný a vděčný, miluje každé ráno kdy se probudí, těší se ...
Autor allenie_eve, 01.11.2006
Přečteno 326x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí