Chtěl jsem napsat báseň… nepodařilo se

Chtěl jsem napsat báseň… nepodařilo se

Anotace: -

Anotace: Proč ten Aťan na literárním serveru s tou blbou politikou furt votravuje, sakra! Tři roky s tím neprudil a teď blbne…

Protože až ten letošní rok 2011 je zlomový, přátelé.

Někteří moji známí vloni správně odhadli letošní vývoj v Africe. Buďto měli lepší informace, kontakty, nebo kliku v odhadu… nevím. Já si tipnul jen Evropu a Ameriku. Tlak zdola sílí, loutkáři nahoře mají starosti. Čím víc se v televizi usmívají, tím míň jim věřím.

V době internetu lidé vidí vládnoucí elitě až do kuchyně. Občané chtějí spravedlnost, ať jsou u hrnce s vařečkou  praví, leví nebo středoví. Informace dnes nejsou jen výsadou bohatých, prosákly o mnoho pater níž, až na ulici. V tom se novodobá historie liší. Kdo ví něco o WikiLeaks nebo hnutí Anonymous apod., dá mi snad zapravdu. Například švýcarská elita by si také ráda korupčně nahrabala, ale systém mnohaleté přímé demokracie z nich bohužel udělal „slušňáky“. Toho bych se chtěl v ČR jednou dožít.

Pár lidí na Literu (nebo jeden?) mi vyčítá, že sem kopíruju cizí myšlenky. Budu v tom pokračovat. Minule jsem tu citoval nositele Nobelovy ceny za ekonomii Josepha Stiglitze, teď tady zveřejním pár slov Tomio Okamury:

Vážení občané – naštvěte se!


 "Martin Roman, exšéf ČEZ, aktuální symbol korupčního propojení byznysu s politikou napříč politickými stranami říká, že jeden člověk nemůže pohnout celou mašinérií. Lže jako obvykle," tvrdí Tomio Okamura. "On spolu se svými kumpány to dokazoval několik let. Pravda, byli to lidé "tam seshora". Ti všichni o jeho propojení a kšeftech věděli od prvopočátku. Už pár let to bylo veřejné tajemství, o kterém mluvili poslanci, novináři, lidé diskutující na internetu."

Jediný, kdo si toho nevšiml byla policie, státní zástupci a BIS. Všichni placení z veřejných peněz a ze zákona odpovědní za to, aby právě podobná podezření šetřili. Schválně kolik z nich zvedlo zadek a něco vyšetřilo? Museli přijít Švýcaři, rozkrýt tunely kolem Mostecké uhelné a teprve pak se najednou ze snu probudil premiér Nečas. Druhá věčně spící panna v našem vládním ansámblu.

Nic není bez naděje. I my dole něco zmůžeme. Někdo chytřejší napsal: "Když se rozhýbe spodní vrstva, vršek spadne".

Vážení občané, nenechme neodpovědné v domnění, že jejich neodpovědnost je věčná.

Vážení občané - naštvěte se.
Slušní lidé - ozývejte se.
Přestaňte volit zloděje.
Kandidujte a spravujte věci veřejné.
Bez Vás, slušné mlčící většiny, změna nikdy nepřijde.

(celý článek ZDE)

Praha


New York


Occupy Wall Street


___________________________________________


Poznámka pod čarou:


V nejbližších dnech budou naši poslanci hlasovat o zákonu o veřejných zakázkách. Budou rozhodovat o tom, zda se firmy, které dostávají veřejné zakázky, budou muset „svléknout do naha“. Zda tyto firmy budou muset ukázat, kdo jsou jejich vlastníci a u koho končí peníze z veřejných zakázek. Uvidíme, zda poslanci jsou skutečně voleni občany a občanům slouží, nebo zda je ovládají kmotři a korupčníci.
(Zdroj: Hanička Marvanová:)

Autor Aťan, 28.10.2011
Přečteno 303x
Tipy 12
Poslední tipující: Iv, Jeněcovevzduchukrásného, hašlerka, Radek.oslov.Šafárik, drsnosrstej kokršpaněl, Aťan
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ale řekne vše

06.11.2011 11:21:54 | Radek.oslov.Šafárik

Ano, všehoschopní, to jsi vystihl naprosto přesně.H.

01.11.2011 17:50:53 | Jeněcovevzduchukrásného

Rádo se stalo:-)

31.10.2011 07:30:50 | Aťan

Aťánku, ty jsi mi dal narozeninám Tomíkovu fotku? Děkujůůůůůůůůůůůů :o))

30.10.2011 20:34:26 | hašlerka

Honzo, naprostý souhlas, to je i můj názor. Jsem pro, ať schopnější mají víc než neschopní. Ale bohužel dnes mají víc většinou jen "všehoschopní" na úkor schopných. Tohle by se mělo změnit a do omrzení zde budu dávat za příklad moje milované Švýcarsko s účinnou přímou demokracií. Prostě "ono to jde, když se chce". Nezbývá než vyjít do ulic, z jednotlivců mají papaláši jen srandu (vím to:)

30.10.2011 09:29:37 | Aťan

Tak, tak, za komančů měla drtivá většina stejné h...., a nebyli takové rozdíly v majetku jako teď.Já prosazuji celý život zlatou střední cestu, rovnováhu.Velké extrémy a to i v bohatství mezi lidmi vyvolají vždy dříve nebo později velké problémy.Je to logické a velmi jednoduché, když jde lidem o přežití tak ůtočí.Máme se na co těšit:-(, ale chápuje, bez rovnováhy to asi zase nepůde.H.

29.10.2011 17:39:33 | Jeněcovevzduchukrásného

Jen kopíruj,já se ke všem důležitým informacím jinak než přes Tebe nedostanu.
Pouze k některým,nemám tolik času :(

29.10.2011 14:57:37 | Iv

Jane, kdyby to vyústilo v další rok 1948, tak se jdu rovnou do rybníka zastřelit (anebo raději honem do Švýcar...). O další komunistickou totalitu opravdu nestojím:-)

Tohle jsem si 20. února 2010 zapsal do blogu: "17. listopad 1989 byl posledním hřebíčkem do komunistické rakve. Z některých komustických špiček se stali "tzv. čeští kapitalisté" a spolu s politickou a ekonomickou mafií dál okrádají české obyvatelstvo. Nová revoluce (už ne sametová) je jen otázkou času."

Viz:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1002/komuniste-v-cechach

28.10.2011 13:50:52 | Aťan

Zajímavé a jen smutně dodám, jakou vládu jsme si zvolili, takovou si zasloužíme :-(.Ale i tak jednou na plotně mléko přeteče, je to jen otázka času.A až půjde lidem o živobytí a pak už jen o bytí, pak se lid totálně n..... a bude další rok 1948.A to nejen u nás, ale všude na světě, vždyť dějiny se přeci stále jen a jen opakují.H.

28.10.2011 10:52:04 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí