Přátelská láska

Přátelská láska

Anotace: -

Pod slovy " přátelská láska" si mnoho lidí představí dva lidi kteří k sobě mají skvělí vztah, prožívají spolu mnoho krásných věcí,  důvěřují si a podobné věci!

Já se však nechci bavit o lidech! Už totiž vím, že né každému příteli se dá věřit, protože ne každý je tvůj přítel, jsou lidé kteří si na přátele hrají, ale pak Vám "vrazí kudllu do zad" - zamozdřejmě jen obrazně! =D

Ale to jsem už vážně odbočila, bavím se zde o věcech, které bych v tomto neměla vytahovat! Tedy mohla bych, ale musela bych psát o přátelství lidském, ale to já nechci!

O čem chci psát?

No přeci o přátelství, mezi člověkem a zvířetem! Už chápete proč přátelská láska? Zvíře jsi zamilujete, ale také se kolikrá stane i vaším nejlepší přítelem!

Svému zvířátku můžete říci své pocity s ním můžete spytovat svědomí, jen u nějse můžete spolehnout, že vaše tajemství nebude nikde vykládat, že s Vámi za kus švance půjde téměř kamkoli! Ale nejhorší je, jak o svého čtyřnohého přítele přijdete.... To je pak smutku..Kolikrát jsi přejete, že jste měli umřít místo něho... Kolikrát si to dáváte za vinu i když to Vaše vina být nemusí!

Ale stejně, vždy víte jedno a to to, že jste své zvířátko milovali, milovali jste ho a brali za přítele, všechny vzpomínky, které jste si spolu prožili si přemítáte v hlavě, pláčete nad nimi, je Vám líto, že jste nešli s ním, že jste se s ním pořádně nerozloučili, že jste mu neřekli, jak moc ho máte rádi. Někdy si to dokonce uvědomíte až jak o svého přítele příjdete...Uvědomíte si, že jste ho měli rádi, že nechcete aby už mezi Vámi nebyl! Je pro Vás hrozné představit jsi, že jste o něj přišli, že už ho neuvidíte, nesnesete pomyšlení na to, že by jste si měli pořídit nového přítele... Je to prostě hrozné a také smutné...

Proto.. Vame si svých čtyř nohých přátel a užívejme si s mimy dny, jako by měly být poslední které spolu strávíte, tudíž né truchlením, ale třeba procházkou v parku, filmy v pelíšku, vedle sebe svéo kamaráda, kterého hladíte po bříšku sem tam mu dáte pamlsek nebo si zajděte na cičiště, učte ho novým kouskům a za povedebé kousky ho pochvalte a třeba mu i něco k zakousnutí dejte... A třeba i aportování by Vašeho 4nohého mazlíčka bavilo, proto vyražte spolu někam a užívejte si!!!!!!!!!!!! =0) =*
Autor Adrilus, 28.10.2011
Přečteno 1012x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí