RIN...máte rádi koně?Já je miluju a kdo vlastně ne?

RIN...máte rádi koně?Já je miluju a kdo vlastně ne?

Anotace: -

Teď Vám povím jeden příběh starý snad sto let,to po téhle zemi chodil mlád můj prapraděd.Tomu komu tenkrát pomoh odvděčil se hned,daroval mu hřebce radost pohledět.Že byl černý jako noc a rychlý jako ďábel sám to je vlastně důvod proč Vám to povídám.
Oči jako noční hvězdy když měsíc ztratí tvář jenže z nozder plameny..ten neměl svatozář.Tenhle hřebec jménem Rin se brzy proslavil,přestože byl podivín tak všude vítězil.
Když už stár byl,nezávodil obskočil pak spoustu kobyl.Jedna,ale lady byla a když se pak ohřebila..jméno Anilin mu dali a dva roky vyčítali.Na svět přijít nikdy neměl-však ošklivý hřebec věděl.
Aby jste to pochopili a hůl předem nezlomili ,ta kobyla vzadu v pravo ta má také vědět právo,že to její prapraděd okouzlil kdys celý svět,přes nevábný vzhled jeho běh byl spíše let.
Tak teď prosím o klid chvilku,kdo si vsadí na kobylku?Pak Vám budu vyprávět příběh starý snad sto let.
Autor Liška76, 05.11.2011
Přečteno 290x
Tipy 9
Poslední tipující: hybridka22, Adrifinell, synanceia, s.e.n
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc hezky se to čte, děkuji za zpříjemnění večera :-)

21.12.2011 16:51:37 | synanceia

Děkuji:)

28.11.2011 10:38:55 | Liška76

Výborné.. nikdy by se neměl kůň ani člověk hodnotit podle vzhledu, protože v každém z nás se skrývá vždy mnohem více než tušíme my a naše okolí ;-)

28.11.2011 10:29:01 | Adrifinell

Miluju koňě,miluju tebe,
když letí s větrem,
popadnu Zdendu, a...
jedem za tebou metrem.
Hádej, kdo si taky zaveršoval.
Běží koně, běží klusem,
přijedeme autobusem.
Teď vážně. Je to moc krásné.
A když nemáš teplo v duši,
Zmrzneš. Ale ty ho máš...A pro všechny

08.11.2011 18:18:12 |

Líbí se mi koně i tahle básnička:)

07.11.2011 17:27:49 | hybridka22

Děkuji,děkuji..mám radost když někdo písne svůj názor..ať už kladný či záporný..prostě NĚKOHO to zaujalo.Další by byla podobným způsobem psaná jméno Carmila však někde v modři zatoulaná..asi jsem jí špatně poslala.

05.11.2011 22:14:13 | Liška76

Krásný úvod a hezkým stylem psaný.
Tak mě namlsat a co teď? Čekám na dalšššííí..

05.11.2011 22:09:04 | s.e.n

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí