Jsme zdravá ekonomika

Jsme zdravá ekonomika

Anotace: -

MÁME LEPŠÍ STÁT - NEŽ SI MYSLÍME


 

Máme vlastně hodně silnou ekonomiku. Je to tak, už to uznávají i přední ekonomové. Máme ale malý problém. Ten je v naší vládě a kamarádů. Naše ekonomika funguje velice slušně, po ráně prodeje akcií ČEZu a ČSA sice hodně oslabila, stále ale máme lepší ekonomiku než Německo, dokonce jsem podle ekonomů na úrovni Švýcarska. Čím to ale je, že jsem stále v dluzích, že stále zvedáme DPH? Jak jsem již napsal, problém je v naší vládě. Tím, že zvedeme DPH přinutíme střední třídu ( většinu obyvatel ) šetřit, šetření znamená malý odbit zboží, firmy začnou mít plné sklady, začnou propouštět = zvýšení nezaměstnanosti = zvýšení výplat soc.dávek. Tak to je, tohle se stane. Státní dluh není zapříčiněn tím, že máme vyšší výdaje, než-li příjmy. Máme malí příjem, protože čtvrtka peněz odvozených do státní poklady, do té pokladny ani nedorazí ( takzvané daňové podvody ) poté peníze, které jdou z kasičky na konkrétní věc, se záhadně ztratí, nebo alespoň polovina, a to je korýtko našich politiků a jejich kamarádů.  Stačí se podívat na předražené zakázky, pronájem Gripenů ( kdybychom si je koupili, už jsou zaplacený ). Pan Kalousek ví, jak pozastavit ekonomiku, řeší tím problém na volební období, co ale budeme dělat za 3roky? Tento systém nebude fungovat déle jak 3 roky. Nerad to říkám, ale pokud si to neuvědomíme, dřív nebo později, bude EU zachraňovat nás. Tento stát by měl začít prosperovat. Jsme tranzitní země, proč toho nevyužít, vždyť na tom můžeme tolik vydělat, vývoz elektřiny, máme ji přebytek, i na tom můžeme vydělávat. Chyba není v systému naší ekonomiky, chyba je tam, kde se peníze ztrácí, je to jako cedník, jemný, ale přece děravý. Naše ekonomika je krásná, zdravá, bez problémů. Naše vláda ji rozkrádá a ničí. Je tím myšleno všechno ODS,TOP 09, VV, ČSSD. To oni to ničí. Nevolte je, pokud jste Češi a jste na to hrdí!

Autor jajv, 09.11.2011
Přečteno 341x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No s tím, že kdyby se tu nekradlo, žilo by s nám lépe, souhlasím, Nicméně si tak úplně nejsem jistý tím, že naše ekonomika je až tak silná jak bylo napsáno, spíš naopak celou naší tranzitní ekonomiku táhnou jen dvě automobilky a možná vývoz piva, všechno ostatní více či méně nestojí za řeč. A elektřiny zase až takový přebytek nemáme, naopak, pokud nedostavíme Temelín, hrozí, že po odstavení uhelných elektráren budeme muset nakupovat v zahraničí.

24.11.2011 06:05:15 | Hérakleitos

koho? No toho, co má reálný program, který se nám líbí. To je na každém z vás, já nebudu propagovat žádnou stranu, ale ti, co tam teď sedí, určitě nejsou ta správná volba. Chce to nové lidi, novou stranu, určitě ne TOP kam se nacpali kmotři ani VV kde to táhne duo John a Bárta. Něco nového, co má ambice.

09.11.2011 20:03:18 | jajv

Podle definice demokracie, je toto demokratický stát, ale každý vnímá demokracii jinak. Mě se současné vedení státu nelíbí, toto je možná demokracie, ale připadá mi taková, na řetězu s náhubkem. Uznávám demokracii ve formě jako má USA, teď to bude vypadat, jako že jsem moc velkej propagand Ameriky, ale ono asi jo. Líbí se mi jejich vedení státu. Můj návrh na stabilizaci ekonomiky, se nebude zabývat změnou trhu. Trh máme si myslím vyspělí. Budu se spíše zabývat tím, jak postihovat korupci a přerozdělení a vydělávání do státní pokladny. Právě s tím se setkávám, ze stran profesorů, se souhlasem. Nebude to dlouhý článek, ale snad dost jasný a srozumitelný. Na úkor toho, že je v této vládě nereálný, protože by to bylo hodně proti nim a korupce by byla hodně potlačována. Poslední rok jsem neměl inspiraci co psát, ale poslední měsíc, mě nějak probíhá hlavou spousta myšlenek a začnu je sepisovat. Názor na euro a unii, státní kasu a podobně.

09.11.2011 11:56:30 | jajv

Přesně tak, jako píšeš ty ten článek o pravdě. Co je PRAVDA? V sekci o mě, je psaný že to jsou moje pohledy a teď se to snažím dostat do sbírky, kterou jsem do toho směru zavedl, jen se mi to na novém vzhledu Literu, moc nedaří :-D Komunizmus jsem nezažil, možná dobře, možná špatně, alespoň vaše generace ví, jak to vidíme my mladí.
V čem je tedy chyba? V nás, nebo v okolí, jak nám něco podkládá a ukazuje. Myslíš, myslíte, že jsme se zbavili kapitalizmu? Že teď je tady tady demoška?

09.11.2011 09:41:50 | jajv

Můj by asi fungoval, jen je hodně proti jejich srsti to schválit, protože by bylo moc vidět, co se děje. Navíc ten systém mají asi i jiné země, to jsem ještě nezkoumal, ani nebudu.
Sepíšu a pak si rád přečtu tvůj komentář :-)

09.11.2011 09:35:25 | jajv

Ano i vím, že Zeman byl trochu v něčem taky namočenej, to je právě to, všichni, jsou v něčem, jenže on uměl to heslo. Vlk se nají, ale ovce zůstane celá

09.11.2011 09:23:01 | jajv

jinak děkuji ta názor, alespoň vidím, že si mích článků, někdo všímá

09.11.2011 09:21:05 | jajv

Takhle jsem to právě nemyslel. Celé je to o té korupci jak píšeš. Je to o tom, že si vláda s korupcí a rozkrádáním není schopná poradit. Proč? Právě proto, že by museli poslat do báně sami - sebe. Za koho kopu? Momentálně ani snad za nikoho, protože všichni jsou s něčím spojení a to, jak na tom jsme, ano dokázala to vláda, ale to bylo v 97? nebo 96? Zeman tuhle zemi ještě držel, za Zemana to bylo naposledy co teto stát vydělával. Můžeš proti němu říkat co chceš, ale on to uměl. Mluví sprostě a do hospody chodí s Paroubkem, ale uměl politiku a rozuměl tomu. To je pro mě důležitější, než to, kde měl kamarády. Topolánek pak převzal žezlo a začal prodávat akcie, které na dividendách vypláceli miliardy, dost na důchody. Zrovna mám v hlavě nápad, jak ekonomiku stabilizovat, budu to sepisovat a profesoři na střední s ním souhlasí, takže nápad je to asi dobrý. Myslím, že ho má spousta lidí, ale já to napíšu :-)
Snad jsem to teď upřesnil, mou myšlenku. Naše ekonomika je silná, bohužel ji furt rozkrádaj, kdyby nebyla korupce, jsme na tom právě, jak jsem zmínil, Švýcarsko
Ano i vím, že Zeman byl trochu v něčem taky namočenej, to je právě to, všichni, jsou v něčem, jenže on uměl to heslo. Vlk se nají, ale ovce zůstane celá.
Jinak děkuji za názor, alespoň vidím, že moje příspěvky někdo čte

09.11.2011 09:20:24 | jajv

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí