pro tebe

pro tebe

Anotace: -

To co píšu je pro někoho na kom mi moc záleží...jsme spolu už dlouho pamatuješ jak jsme spolu začínaly?Jak  jsem to měla těžky získat tě pro sebe...chtěla jsem aby ses do mě zamiloval za každou cenu,ty jsi mi ale řekl že maš holku kterou neopustiš že ji znaš dlouho a hodně si toho s ní prožil,jak když už jsme byly spolu jsme se pořád hádaly?byly jsme mladí možna by jsme spolu ani nezustaly,ale dopadlo to tak že jsme spolu už deset let známe se dobře a rozumíme si naplanovaly jsme si budoucnost a ty se niní divíš jak jsem to mohla udělat a najednou si zozumět s někým jiným a pravda je taková že je to prostě přirozený najednou tě někdo nadchne asi tak jako ja tenkrát tebe když si mě poznal nejde o chemii prostě to cítíš a víš že v tom druhém mužeš najít právě to co ti chybí.je to láska proto se to stává a člověk kterého známe pár týdnú nám muže zničit naš předchozí vztah naš předchozí život stejně jako se to stalo nám taky sem ti zničila vztah kterýho sis vážil jenže s tím rozdílem že ty jsi tu změnu chtěl a já ne.

 

 
Autor timara, 19.11.2011
Přečteno 332x
Tipy 3
Poslední tipující: Live to fight, ewon
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

líbí se mi

20.11.2011 18:14:11 | Live to fight

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí