Měj se rád

Měj se rád

Anotace: -

Neměň sebe jen proto, že to někdo chce, že se to někomu nelíbí. Na světě bude vždycky někdo, kdo ocení tvoje pravé já. Ano, lidi chtějí vidět jen pěknej ksichtík, kterej říká, co chtějí slyšet, ale ty to nemusíš být. Můžeš být sám sebou. Buď sám sebou. Nejsme tu proto, aby nás někdo posuzoval. Jsme tu sami pro sebe. Když nemáš nic, vždycky ti zbyde tvoje já a tvoje Já tě může zas vynést z pekla
do nebe. Neztrať to kým jsi. Mít se rád....to je to, na čem záleží. Nestydět se za to. Pokud máš na světě někoho, o kom víš, že tě má rád takového, jaký si, tak se vůbec nestrachuj o to, co si o tobě myslí ostatní, a pokud ne....i přesto buď sám sebou. Neexistuje dobrý a špatný člověk. Každý si zaslouží být milován. Každý má svoje plus i mínus. A jestli někdo vyžaduje dokonalost, nech ho být, ten
člověk za to nestojí. Ať je to kdokoli. Pokud tě někdo nemá rád, proto jaký si, je to jeho chyba. To on do svého života nepřivede skvělého člověka. A měj na paměti, že nikdo není dokonalý. Žij svůj život pro sebe, ne pro někoho jiného, na Tobě záleží. A ano, každý by se měl vyvíjet tak, že jeho špatné vlastnosti budou ustupovat, ale na ně by tě měl upozorňovat jen ten, komu na tobě doopravdy záleží, kdo patří do tvého života a ty si za to vděčný. Nenech cizí nebo domněle blízké lidi tě posuzovat. Každému se dobře hodnotí srdce druhého, ale to jejich černá v temnotě. ;) Otevři oči a nenech jen tak někoho vlézt do tvojí hlavy a o to víc dávej příležitost těm, kdo o to stojí. A věř mi, až začneš mít sám sebe rád a budeš se považovat za skvělého člověka, budou tě mít rádi i ostatní, a myslím tím, doopravdy rádi. Jestli si doteďka nebyl doopravdy sám sebou, ty lidi, o kterých si myslíš, že tě mají rádi, tak doopravdy nemají, protože nemají rádi Tebe, ale tu náhražku, co jim poskytuješ.
Všem nám bude líp, když po světě budou chodit ty Pravé osoby, ne obličeje, co společnost chce vidět. Tobě bude líp, když konečně ukážeš, kdo jsi. To Ti slibuju.
Autor Anyzek, 22.11.2011
Přečteno 388x
Tipy 5
Poslední tipující: Lucy Susan, ewon, dead-head
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

od toho jsi ty...

30.11.2011 22:40:30 |

Od toho jsou přátelé, aspoň pro mě.

30.11.2011 17:44:12 | Anyzek

ale stín má každý člověk od člověka jiný...
záleží, čím si v životě prošel, na jeho hodnotách...

29.11.2011 21:22:53 |

No, já můžu mluvit jen sama za sebe.
Ano, je samozřejmě dobré, když se člověk zaměří na to dobré...
Jen nevím, jestli si ten, kdo se na toto zaměří také uvědomuje, že i tím, že jedná podle sebe "dobře",
nezpůsobuje také nějaké utrpení někomu druhému... pokud ti to najednou dojde a vidíš, že svým "pro tebe " dobrým chováním někomu ubližuješ a zviditelníš si to, konečně to vidíš, pak se kontaktuješ se svým stínem, který do této doby potlačuješ a nechceš ho vidět.
Je to jako podívat se očima někoho druhého na své slabé stránky.
Většinou o sobě člověk tak nepřemýšlí, vidí jen to dobré, ale pokud to uvidíš i tak, že můžeš ubližovat, aniž o tom víš a třeba se za to stydíš, když to takto uvidíš, tak to je ten stín.
Přijmout to, co vidíš je potom velmi obtížné, ale pokud to přijmeš a zpracuješ to, můžeš se dostat dál...

29.11.2011 21:12:30 |

Vím, jak to myslíte. A tohle, co jsem psala (někdy dávno), bylo nejspíš ten případ, kdy se máte zaměřit na to dobré.
Ale upřímně...to zlo...já jsem jím byla vždycky fascinovaná. Ten smysl pro věc, kterou byste zrovna dělat neměli. Ale já říkám tohle...Mějte rádi i své démony, protože ti nám dávají ty nejlepší vzpomínky. A jestli ne, všechno má svůj důvod nebo ne?

29.11.2011 15:13:06 | Anyzek

dead-head má v tomto, co říká hlubokou pravdu.
Ale je to jenom jeho pravda a nemůže vědět, jak to máš ty,.
Někdy si člověk projektuje stín sama sebe do toho druhého...
A setkání se svým stínem, to chce svůj čas...
Není to jen tak na objednávku, ale to on taky ví...
Moc hezké postřehy,..

26.11.2011 23:00:22 |

Hodně chytrých postřehů, které člověk cítí, ale "těžko" se realizují. Ono mít se rád je jedna věc, ale jde milovat sebe včetně svého démona potažmo démonů? Nebo raději přivřít oči nad tím hnusem,co v nitru nosím a čím ničím své okolí a soustředit se na to dobré? Pokusím se jít ještě hlouběji.
Nikdo není nepopsaná kniha - a člověk je zprincipu zlý ale taky zároveň z principu dobrý (něco jako dítě). To je myslím slabé místo tvé úvahy - ten hluboký hnus, nedokonalost, kterou ani nelze ovládat, a co neustále rozkládá člověka zevnitř. Jde to vůlí regulovat, ale jen dočasně. Pokud v rámci sebe-uvědomění hnus stoupne na takovou míru, že už neslyším ani své přátelé, pak co?

Pak na hranici šílenství a opouštění života přichází ta fáze, kdy se z "démonů stávají andělé". Pak se má člověk opravdu rád (což je jen druhotný produkt tohoto tajemství přeměny démonů v anděly).

25.11.2011 13:12:40 | dead-head

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí