Mafie ztrácí Prahu

Mafie ztrácí Prahu

Anotace: -

Klidně mi vynadejte, ale v této hnusné době jsem optimista. Zvolením nového primátora MUDr. Zdeňka Finka u nás v HK vloni byla zpřetrhána chapadla chobotnice hradecké mafie, zbývající bossové jsou pod lupou. Teď se podařil stejný husarský kousek primátorovi Prahy Doc. MUDr. Bohuslavu Svobodovi, CSc.



Kmotři z ODS se rozešli s kmotry z ČSSD a vymysleli plán, jak se také zbavit "užitečného idiota" primátora Svobodu. Koalice byla za jeho zády ve středu zrušena, primátor Svoboda netušil vůbec nic. Výhodné městské zakázky pro "kámoše" totiž bojkotoval, bylo načase poslat ho k vodě.


Ve čtvrtek ráno bossové z ODS zmateně koukali do mobilů, kam jim přišla SMSka z ČTK: "Právě byla podepsána koaliční dohoda bez vás..." Nikdy by mě nenapadlo, že Svoboda najde sílu zbavit se kmotrů kolem sebe. Po dvaceti letech je to poprvé, kdy se v hlavním městě korupce, hazardu a podvodů mění zaběhaná pravidla. Je to poprvé, kdy se pražští kmotři z ODS i ČSSD ocitají mimo hru.


Svoboda konečně přišel na správnou věc - s některými lidmi prostě nejde vládnout, s některými lidmi se slušný člověk ani nebaví. Ti, co se teď ocitají mimo hru, nejsou na takový stav zvyklí. Možná budou chtít zpět, budou se snažit najít nové konexe. Bude teď hodně zajímavé sledovat, co se na pražském magistrátu děje. Praha totiž ovlivňuje celou ČR, to je nám asi jasné, že jo...


Podrobnosti najdete v Respektu č. 48

Autor Aťan, 28.11.2011
Přečteno 258x
Tipy 2
Poslední tipující: Aťan
ikonkaKomentáře (17)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jo, to je problém, uznávám. A v nové úvaze je další problém, že strany tu nejsou pro lidi, ale hlavně pro sebe, viz další úvaha o stranokracii. Proto musíme "zespodu" do nich neustále šťourat a přesvědčovat vlivné a V.I.P. známé, aby se přidali. Když potom známý obličej, kterého si čs. občané masově váží, bude jim z TV odhalovat "zákulisí" mafie, máme napůl vyhráno. Takto to probíhalo proti komunistům v 80. letech (nemyslím jen v ČSSR), takto by to mohlo pomoci proti mafiánům dnes.

Včera jsem si připomněl český film Kawasakiho růže - parááááda. Hřebejk s Jarchovským vědí co dělají.

03.12.2011 07:15:09 | Aťan

Paule - cui bono v čí prospěch... jestli mafiány nahradí jiní mafiáni, tak by to samozřejmě bylo k ničemu. Ale přeci nechceš nechat kmotry na svých místech ze strachu, že to může být po nich stejný, anebo ještě horší? Tyhle řeči přeci nahrávají těm syčákům u koryt, nebo ne? Sledujme Svobodu co dělá - a když to bude mrvit, tak hrrr na ně. :-) Zatím se myslím chová nadmíru zdatně, kmotři ho podcenili, zdá se. :-)

02.12.2011 17:20:40 | Aťan

Přátelé, po Dvořákovi šel Blažek se Šťastným... a domino bude doufám pokračovat.

02.12.2011 17:13:13 | Aťan

...o Ruzyň by klidně mohlo ČR přijít, z blbosti jedněch, z vychytralosti druhých. S Dvořákem a Bémem máš pravdu, myslím že jsou schopný až moc.

01.12.2011 19:12:17 | Aťan

Dneska rezignoval pražský šéf DP, ing.Martin Dvořák. Nejprve jako GŘ zlikvidoval a rozprodal kus jedné televizní stanice, teď, také jako GŘ zlikvidoval na sedmset lidí v DP plus komplet opravnu metra a tramvají, které daroval Škodovce a Praha platí Škodovce jak mourovatá za tramvaje které neexistují, a když už ano, nesmí jezdit s lidmi, a když už, tak načerno... proč se prodávají plně funkční generálkované tramvaje T3 vybavené počítači a výzbrojí v hodnotě cca 8 milionů kamsi do Ruska za cenu šrotu... Martin Dvořák s Bémem nalepili na DP firmu Ropid, která vytváří jízdní řády - proč už ne sám DP? Jo, majitel Ropidu seděl s Dvořkou v jedný lavici....vlastně.
Ing. Martin Dvořák si dělá nyní zálusk snad na pražské letiště.... co myslíš Aťane, přinde Česko o svoji Ruzyň? /Nemyslím kriminál, ale letiště./
Kdo je ing. Martin Dvořák? Ředitel z povolání alias prodavač a likvidátor funkčních firem? Mafián? Neschopný idiot?

¨*!*¨

01.12.2011 19:03:56 |

Hezký obrázek. Text dílka nehodnotím, ale obrázek je... no jako živý - viz hemživost turistů na mostě.

01.12.2011 18:40:56 |

Paul: nemůžu najít větu, kde bych s tebou nesouhlasil. Ale kromě nářků a fňukání se občas potřebuju optimisticky naladit, nebo si hodím mašli. :-) 2011 se láme chleba, a dokonce to vypadá, že by se to mohlo obejít i bez davového linčování. PC mám nacpaný maily kde všude to praská ve švech... policie, justice, Mostecká uhelná, pražský magistrát... a dnes třešnička na dortu:
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/155160-ct-v-korupcni-kauze-tatra-bude-obvinen-exministr-bartak/

30.11.2011 20:48:26 | Aťan

Paul: koukám v komentu pokračuješ :-) O gilotinu není zájem asi všeobecně, vláda lůzy taky nebude to pravé ořechové. Někdo tady na Literu někde tipoval budoucnost, tak si taky tipnu. Davy nespokojených všude kolem nás (v Evropě, Americe, Asii) možná pomohou k tomu, že se v ČR zprůhlední veřejná správa. Normální lidský strach způsobí, že na ohlodané kosti od nenažrané české elity časem přeci jen zbydou větší kousky masa. Trochu větší spravedlnost pro naše občany opět vybojuje někdo jiný. Sametovka taky přišla zvenčí, tady opozice měla vliv asi jako já na Sazku. :-)

30.11.2011 16:53:53 | Aťan

Paul: Jsem rád že oba čteme Respekt a v případě BIS lze souhlasit, ...a taky se na blogu nad konkrétními "nekonkrétními" pasážemi rozčiluju, viz:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1109/vyrocni-zprava-bezpecnostni-informacni-sluzby-2010

Ale když porovnám předchozí léta BIS, hlavně když tam měl prsty Ivan Langer, určitý posun k lepšímu vidím.

Ze sametové pseudorevoluce jsem nešťastný stejně jako ty, ale před rokem 89 jsme přeci šli po komunistech. Že v 90 letech budou vládnout ruku v ruce s mafií, to je vážně průšvih, ale těžko jsme to mohli my dva ovlivnit, že jo. Proto je i dnes NUTNOST na hajzly upozorňovat, stejně jako tenkrát. To si opravdu myslím, ale každý ať se zachová jak uzná za vhodné.

Zmínka, že se po sametovce nic nezměnilo, mně vybavila článek z posledního Respektu č. 48 (možná ho máš doma), strana 78 - "Evropská unie: Přituhuje" od Dana Drápala. Píše tam: "Že se nic nezměnilo, toto tvrzení považuji za nebezpečné, hlavně pro mladé lidi, kteří dobu před rokem 1989 nezažili. Za komunismu mi byl na sedm let odebrán pas jen proto, že jsem se zúčastnil demonstrace 21. srpna 1969. Po vstupu do Evropské unie a po vstupu naší země do "Schengenu" mohu cestovat po naprosté většině Evropy pouze s občankou. Za komunismu nepřipadalo v úvahu, abych publikoval jakýkoli politický článek. Nyní mohu publikovat dle libosti. Za komunismu by mi sebemenší kritiku či pokus o vtip na účet "představitelů spřátelených zemí" hrozilo vězení naostro. Pokud jste za komunismu dávali najevo "nesprávné" názory, vaše děti se nemusely dostat na studia. Dnes si to mladá generace nedovede představit." atd. atd.

Je mně jasné že můžeš argumentovat, že kdo držel hubu a krok, měl se líp. To čeští dělníci ve Škodovce za Hitlera taky. Dan Drápal v článku ale dnešek vůbec nešetří, ovšem události vidí v širších souvislostech - chytrej článek, chytrý Drápal. :-)

30.11.2011 16:30:28 | Aťan

Harry - k prvnímu komentu. Oba jsme nasraní občané, v tom mezi námi panuje naprostá shoda. Jenže když jsem tenkrát podepisoval Chartu, pár věcí jsem si v sobě vyřešil - když se na to všichni vysereme, je to v hajzlu.

Komunisté sice dnes navenek nevládnou, ale většina mocných z nich se přelila do mafiánských struktur, viz:

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1104/chcete-volit-komunisty-aby-bylo-lip

Takže né že bych byl Mirek Dušín, ale kvůli svému svědomí dělám dál co můžu, někdy i co nemůžu. Co se internetu týká, mám radost, že můj blog navštívilo přes 108 tisíc lidí, a hlavně níže uvedený článek koluje po mnoha webech, čímž se čtenost násobí:

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1011/byl-jsem-svedkem-kradeze-stoleti-2-dil/komentare/1#87988962

Samozřejmě můžeš namítnout jak je to k ničemu, nemá to cenu, atd. Asi tě stejně neposlechnu.
_________________

A ke komentu o BIS. Hodně věcí se nedostane ani do televize, ani do novin. Redaktoři v televizi už nadávají, co zakázaných třaskavých zpráv se jim válí v trezoru, jednou to tam taky už snad musí prasknout. Kdo se dívá na seriál Expozitura, tak ten se taky válel dva roky v trezoru. Jestli trochu znáš Kroupu s Klímou kteří napsali scénář, věř že si v seriálu moc nevymýšleli.
Do zprávy BIS se také dostalo víc než jindy, viz část textu:

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1109/vyrocni-zprava-bezpecnostni-informacni-sluzby-2010

30.11.2011 09:00:39 | Aťan

Mimochodem ta výroční zpráva je jako každý rok jen snůškou všeobecných plků ...

vykonstruovaná marketigově tak, aby si bizoni zasloužili svůj díl žrádla z rozpočtu ... nic víc ..
/ mezi námi je to dost impotentní organizace ... a vím o čem mluvím ... :-(( /

30.11.2011 06:32:34 | HarryHH

co se odkazu na výroční zprávu BIS týká ...

/ denní výstupy bezpečnostního charakteru jak z otevřených zdrojů, tak branných a bezpečnostních složek jsou můj denní chleba ... takže tvoje doporučení je v mým případě ... ... " nošením cihel ... do cihelny .. " ... :-))

... a má skepse?
Ta právě pramení z toho pocitu bezmoci nad rozvětveností a neuchopitelností struktur které tady vesele vegetují, ...
s jediným cílem, důsledně parazitovat na svým hostiteli ... :-)

30.11.2011 06:29:05 | HarryHH

Aťane, nemám v úmyslu se hádat ... protože jsem nasranej občan ... jako jeden z mnoha ..
spíše bych chtěl dát někomu do dršky ... jenže příčina naší nasranosti je jaksi mimo náš dosah

***- ... a ty se tu snažíš lidičkám namluvit že když budou hodně křičet tak že se to spraví ...
/ samo ..?? ..kdo, ..?? ... jak ... ?? :-) / ..

asi sám vidíš tu bezmoc, ... já to vidím ale prostě považuji tohle za ztrátu sil a času,
a tak boj s větrnými mlýny přenechávám zmanipulovaným blouznivcům kteří tvým tématům uvěří ...

protože i kdyby se to nakrásně jakoby podařilo ... bude to vlastně pod jinou hlavičkou nemlich to samý ...

Aby nebyla mejlka ve významu, vypomůžu citátem z Machiavelliho :

Lidé ... rádi mění vládu v domnění, že si tím polepší, a teprve zkušenost je poučí, že si vlastně pohoršili

*

30.11.2011 06:16:43 | HarryHH

Harry, opět děláš všechno pro to, aby ses mohl hádat.

Co se týká magistrátu - v Praze se ví, kdo z ODS a TOPky krade a kdo ne, je to tam prošpikovaný tajnejma až hanba. Nějaký čas totiž probíhá válka policajtů. Kmotři jdou konečně od válu, a jak se budou chovat časem ti, co ještě mafii nepodlehli, to se ještě uvidí. Já ani ty to dopředu nevíme... nebo ty jo?

Počti si - je to poučný, možná přestaneš dělat ramena:
http://www.bis.cz/n/2011-09-07-vyrocni-zprava-2010.html

29.11.2011 16:02:33 | Aťan

Aťane ... trošku mi k tomu tvému referátu chybí definice slušného člověka ... :-))

/***- ... to abych si mohl udělat obrázek ... jak neslušnej jsem já , ... a jít se stydět tiše do houštin .. :-)) /

29.11.2011 14:54:20 | HarryHH

... být tebou, ... moc bych předčasně nejásal ....
***- ... abys to tvý nadšení nemusel pak nestraně ... potupně dementovat ..:-)

ta Top-ka .... to jsou totiž pěkní .... "Kalousci " ..... :-( ...

/ a hlad a chuť ... mohou / a myslím si že i budou / mít i větší ... protože se od sametovky zatím v Praze moc k lizu nedostali ... / ...
a pokud to ještě pořádně neuměj, ... myslím že je do toho Svobodovi hoši rychle zacvičí ... :-))
/ škoda toho Béma ... to byl pašík - pašák ... to by byl instruktor ... !! .. :-) /

*** - ... ale myslím si, že se nemaj´ co učit, ...
vždyť ta důtrazně a bohabojně vymáhaná bohatýrská restituční sanace jejich nestydatých nároků pro skomírající stranu křesťanů ... o jejich ryzích úmyslech s naší zemičkou leccos vypovídá ...

tak proč by nás měli na komunální úrovni nějak zvlášť šetřit ...
vždyť pravda a láska boží taky není levná záležitost ...

29.11.2011 14:51:09 | HarryHH

Ten, kdo v Česku s kmotry vyje,
ještě víc by se měl bát,
že s ním dušín brázdy zryje,
kdyby s ním chtěl vyjebat...

29.11.2011 12:21:04 | Špáďa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí