Složitost jednoduchých věcí

Složitost jednoduchých věcí

Existuje tolik na první pohled jednoduchých věcí. Všem se na první pohled zdá jednoduchá láska.

Láska, ta krásná věc, ta věc, která dokáže během sekundy udělat z člověka optimistu, ale během pár chvil z člověka může udělat trosku. Ale nebudu obviňovat jenom lásku, že ničí lidi. Lidi ničí hlavně sami sebe a právě láskou. Proč zrovna láskou? Proč si nevemou klacky a nepomlátí se? Láska by nás neměla ničit, ta by nás právě měla hlavně dělat šťastnějšími. Místo toho lidé si přebírají mezi sebou své partnery, neberou ohledy pak na toho, který zůstane sám a bude oloupený. Oloupený o pocit štěstí, o člověka, kterého miloval. Avšak je někdy i problém si svou vyvolenou udržet. Každý by chtěl dostávat, ale s dáváním už je to leckdy u někoho horší. Je rozdíl mezi tím, že chce někdo s někým spát a někdo někoho milovat. Většina lidí si to, ale neuvědomuje. Na řešení problémů kolem lásky zůstává přátelství. Ať jen maličká rada, nebo pomoct z rozchodu.

Přátelství. Základní páteř lidského soužití. Bez přátelství bychom žili o dost hůř. Kdo si dokáže představit život bez svých přátel? Nevím o nikom, kdo by dokázal žít takhle sám dobrovolně. Přátelství se zdá všem jen o tom, že dva lidi mají společný zájem. Ale zůstává to doopravdy jen u dobrých zájmů a jsou ty zájmy někdy stejné? S opravdovým přítelem si musíte rozumět, vědět co od něj čekat a co on čeká od vás. Opravdový přítel vás podrží, když je vám nejhůř. Podá vám pomocnou ruku, i když ji odmítáte se slovy "Zvládnu to sám." Podal vám někdy přítel pomocnou ruku, i když se mu pak třeba nedařilo vám pomoct? Nevím, jestli tohle se dá nazývat přítelem.

Život. Bez lásky, přátelství by si ho mnoho z nás nedokázalo představit. Ač některým chybí čas od času jedno i druhé, tak se snaží přátelé mít. Aspoň jednoho opravdového. Život se skládá z mnoha dalších maličkostí, které pak utváří celek. Jestliže celek je dobře uspořádán, tak výsledkem je spokojený život. Spokojený život, který mnohem lidem chybí, a hledají ho. Někteří potřebují maličkosti, aby jim život byl krásný, někteří mají až moc velké cíle a nikdy svůj ideální život nenajdou.
Autor Richter Rosenheim, 09.12.2011
Přečteno 365x
Tipy 2
Poslední tipující: Lucy Susan, dead-head
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí