Trestní oznámení na osoby v odpovědných funkcích na Vrchním státním zastupitelství v Praze a na Mini

Trestní oznámení na osoby v odpovědných funkcích na Vrchním státním zastupitelství v Praze a na Mini

Anotace: -

Z informací, které se veřejnost dozvídá o komunikaci mezi českými odpovědnými úřady a švýcarským státním zastupitelstvím, je patrné, že faktická ztráta možnosti připojit se k trestnímu řízení bez povinnosti cokoli předem dokazovat a s nárokem na repatriaci peněz českých daňových poplatníků je důsledkem zřejmě nikoli jen zanedbání, ale velmi pravděpodobně i obstruování věci ze strany českých odpovědných úřadů.

 

 

 

A protože v současnosti již české straně nezbývá, než se domáhat navrácení finančních prostředků v civilně-právním řízení, kde bude muset nést důkazní břemeno, zaplatit nemalé soudní poplatky a platit nákladné právní služby, dojde nepochybně touto cestou k dalším zbytečným ztrátám veřejných financí. Tuto potenciální trestní odpovědnost na české straně je třeba řádně prošetřit!

 

Z veřejně dostupných dokumentů je patrné, že švýcarská státní zástupkyně paní Haldemann vrchní státního zástupce v Praze Vlastimila Rampulu a ministra financí Miroslava Kalouska podrobně informovala o tom, jaké množství důkazů už švýcarští státní zástupci české straně předali a také kolik důkazů týkajících se této věci se nachází v ČR. Ale Ministerstvo financí ČR nadále trvalo na nové formální žádosti, ke které mají být všechny již zaslané podklady připojené znovu, a píše: "Pro posouzení, zda je Česká republika poškozenou stranou v trestním řízení vedeném ve Švýcarsku, považuje ministerstvo financí za nejdůležitější především informace o tom, jakým jednáním měla být Česká republika poškozena." Paní Haldemann v odpověď posílá ministru M. Kalouskovi pět zásadních bodů obžaloby, ve kterých se popisuje, jak bývalí manažeři Mostecké uhelné společnosti připravili Českou republiku o miliardy Kč.

 

Upozorňuje výslovně na možnou korupci, neboť se Švýcarům podařilo vystopovat i provizi za prodej Mostecké uhelné společnosti. Ani za těchto okolností však česká strana nezareagovala pozitivně a k trestnímu stíhání se s náhradou škody nepřipojila. Jsme toho názoru, že mohlo dojít ke spáchání trestných činů porušení povinnosti při správě cizího majetku, zneužití  pravomoci úřední osoby nebo maření úkolu úřední osoby z nedbalosti, a k záměrnému maření spolupráce se švýcarskými úřady směřující mimo jiné k navrácení mnoha miliard státních prostředků České republiky a rozkrytí vysoce pravděpodobného korupčního jednání v celé záležitosti. Proto jsme podali trestní oznámení přímo k Nejvyššímu státnímu zástupci a Policejnímu prezidentovi

 

Příloha: Trestní oznámení ze dne 9.12.2011

 

Trestni-oznameni_MUS.09-12-2011

Autor Aťan, 13.12.2011
Přečteno 448x
Tipy 4
Poslední tipující: Zasr. romantik, Aťan
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Aťane, nešlo by obvinit Švýcarsko, že nám do našich peněz a správy státu trestuhodně a nedemokraticky zasahuje?
Třeba nám něco zaplatí, aby nemělo Švýcarsko mezinárodní ostudu ... :-)

To fakt nikomu nevadí, že se nám, Čechům, zase smějí v celé Evropě?
Konečně mohu posoudit, co si mysleli Euro - páni před skulpturou Entropa. Zase ostuda ...

Když jsem obchodoval s Německem, musel jsem si leccos vyslechnout na naše politiky. Dnes děkuji štětkám (natírám jimi fasády), že do Německa už nemusím. Tentokrát bych tu ostudu už nevydržel.

10.01.2012 19:59:22 | Zasr. romantik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí