Bez Titulku

Bez Titulku

Anotace: -

Rozhodl jsem se napsat si tenhle článek, protože jsem si uvědomil, jakou roli hraje strach v našem životě. Co všechno obnáší a o co díky němu přicházíme. Chci to napsat. Ne proto, že bych měl chuť někomu cpát svoje názory nebo někoho poučovat. Chci to vidět před sebou, uvažovat nad tím a porozumět tomu. Chci porozumět strachu. Možná si tohle i někdo přečte a možná se v něčem z toho najde. Možná se se mnou i shodne. Ale prosím vás, neberte si k srdci všechno, co tady napíšu. Sám nevím, co vlastně budu psát, chci promítnout to, co se ve mně honí a co má být dnes napsáno. Je to moje nitro, moje závěry budou užitečné pro mě, v mojí situaci. Proto to tak prosím berte.

 

Strach je všude. V každém okamžiku, v každém rozhodnutí, v každém činu. Když máme něco pro sebe udělat, bojíme se. Největší strach přijde vždycky z toho, že před námi stojí zkouška, na které nám záleží. Je před námi úkol. Nemyslím tím prezentaci do práce, maturitní zkoušku nebo neco podobně "důležitého". Důležitý úkol je ten, na kterém NÁM záleží a je jedno, jestli je to závěrečná zkouška v autoškole nebo sehnání odvozu na diskotéku.
Autor icnisan2, 13.12.2011
Přečteno 339x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí