Nový rok

Nový rok

Anotace: -

Zbývá pár hodin,minut, pár okamžiků do nového roku. Co nám asi přinese rok 2012, kdy má býti konec světa? Kdo věří? Já osobně tomu nevěřím, nejsem tak moc pověrčivá. Velká část lidí si o půlnoci v bujaré náladě dá několikatero předsevzetí do nového roku, ovšem ráno respektive dopoledne to už tak růžově nevypadá. Příští rok mě čeká hodně změn a nad hlavou mi visí spoustu otázek typu: zvládnu přijímací zkoušky? Dostanu se na gymnázium, abych později mohla studovat svoji vysněnou vysokou? Vydrží mi s mým princem  náš vztah? Budeme pokračovat v té krásné zamilované cestě? Co mě čeká? Bude to zlé, nebo se budu mít dobře? Můj život, rok 2012 bude jen takový jaký si ho udělám, a já se budu snažit, co nejvíce a půjdu si za svým snem. Změním svoje vlastnosti typu: lenost... a tak dále. Vím, že to bude těžký, ale já to zvládnu. Píši to teď, odhodlávám se ještě teď odpoledne, dokud jsem střízlivá :-D Všem přeji krásný Nový rok plný štěstí, zdraví, peněz a také lásky:-)
Autor Pengerka, 31.12.2011
Přečteno 349x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí