Nový rok nezačal zrovna dobře

Nový rok nezačal zrovna dobře

Anotace: -

Další rok je za mnou.V minulém roce se toho v mém životě stalo dost.Prožil jsem nádherné i dost smutné chvíle.Kdyby to šlo,tak bych vrátil spoustu věcí, které jsem nechtěl, ale staly se :-( Všechno zlé je k něčemu dobré,ale to se ukáže až časem.Loňské Vánoce byly pro mě ty nejhorší co jsem kdy zažil.Proč ? Pár dní před Štědrým dnem jsem se pohádal s kamarádkou(holkou), kterou jsem miloval.Od toho dne až do teď se utápím v slzách,depresi a vzpomínkách.Štědrý den byl pro mě obzvlášť smutný, protože jsem chtěl být s ní.Místo toho jsem přes dvě hodiny seděl na nádraží a brečel :-( Pak jsem musel domů pomoct s vařením a úklidem.Její tvář mám pořád před očima.Moc bych si přál,aby jsme byli zase spolu ikdyž jsem trochu odlišní,ale myslím že se to dá překonat tím, že se budem navzájem tolerovat.Jen ona mi ukázala co je to opravdová láska,ale mé přání asi nebude vyslyšeno.Pořád ji mám hodně rád i potom co se mezi námi stalo,ale to už je minulost.Zase myslím na to,že si něco udělám ikdyž mi příbuzní říkají, že mi ona za to nestojí,ale já jsem jiného názoru.Problém je v tom,že jsem jí slíbil,že už se o sebevraždu nepokusím.Nedokážu jen tak smazat ty chvíle, které jsme spolu zažili.S ní jsem byl opravdu štastný,ale ted jsem jen hromada neštěstí a jde to na mě hodně znát, jak v práci tak doma.Nevím co mám dělat, všichni mi doporučují psychologa, ale já ho nepotřebuju. Potřebuju ji a nebo na ni zapomenout, ale zapomenout na ni prostě nejde.Hodně pro mě znamená, ve svém srdci jsem jí odpustil to co mu udělala.Z našeho vztahu jsem si vzal ponaučení že by člověk neměl věřit všemu co mu někdo řekne nebo napíše,protože zítra může být všechno jinak.Mé srdce je tak moc bolavé a žádný lék na to není.Ona v mém srdci navždy zůstane.Miloval jsem ji, ale to už je minulost.Po našem rozchodu moje víra v další lásku k holce vyprchala.Láska je ted pro mě jen slovo napsané na papíře.Nejvíce mě na tom štve, že za to co se mezi námi stalo můžu z části já,protože jsem jí věřil každé laskavé slovo, byl jsem tak zaslepený láskou k ní.Bude hodně dlouho trvat než budu zase v pohodě.Už ani nemám sílu psát.Vypsal jsem své srdce,ale že by se mi ulevilo? Ne.
Autor Raďa, 06.01.2012
Přečteno 262x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí