Vánoční povídka

Vánoční povídka


Vánoční povídka



***

» autor: Zasr. romantik


.

Letos jsem vánoční svátky dost prokaučoval. A asi nejsem sám, jak se tak po ulicích dívám na ostatní dívky, ženy i babičky. Skoro každá se po Štědrém večeru tváří nenadšeně. Zamyslel jsem se hluboce nad sebou i nad ostatními.Radit jiným mi vždy šlo výborně! A tak mne hned klepl nápad za ucho. To bude bomba! Kam se hrabe Aťanova rada dát do básničky andělské perutě, slzu, vlhko a cit. Sice to zabírá, ale mám lepší nápad:Na příští Vánoce se připravíme dopředu a jsem přesvědčen, že TOHLE už konečně zabere. A když ne, alespoň zažijeme nevšední zážitky. A o to tady v první řadě jde! A ne že ne!

Koupíme ženě nové příbory a sukni. Fajnšmekři mohou koupit třeba domino, je lacinější a má víc dílů; a taky se lépe balí. Dlouhá sukně se nám však nehodí, vybereme tedy krátkou až velmi krátkou i proto, že dlouhá bývá v průměru o dost dražší, a my si chceme Vánoce užít a ne se finančně zruinovat! Jediná větší investice nás čeká v podobě vlastní práce, protože balit už musíme sami. Jak známo, vlastní práce je vždy nejdražší.

Všechny dárky rozdělíme na co nejvíc kousků a každý z nich zabalíme zvlášť. Hračičkové si mohou pohrát se vzhledem balíčků, způsobu balení, uvázání mašliček a podobně. Věřte, že investovaný čas se vám vrátí v podobě dlouho nezažitých výhledů na kraje, jaké jste pravděpodobně už léta (týdny, ti šťastnější? dny) neviděli.

Jakmile máme všechno hotovo, jsme připraveni na den "D".

Pod stromečkem rozmístíme dárky a zaujmete vhodnou pozici pro pozorování. Jako první dárek nachystáme sukni. Žena se diví, co dostala. Ještě nikdy jsme jí nic na sebe nekoupili. Nesměle špitneme, že jsme si nebyli jisti barvou ani střihem, ale že ten kousek nám padl ihned do oka a že je to úúúžasná barva, která ji jistě bude slušet a jedině v téhle sukni omráčí všechny kolem.

A zde přichází klíčový okamžik celého našeho snažení.

Musíme být přesvědčiví, citliví, zároveň vytrvalí a odhodlaní věc zdárně dokončit. Musíme přemluvit svou drahou, že si sukni TEĎ HNED musí vyzkoušet!

Jistě se vaše drahá nechá přesvědčit a vyzkouší si nové oblečení. Musíte chválit, chválit a zase chválit. Nerozpakujte se tvrdit i to, co zjevně není již několik let (desetiletí) pravda. Taky tady o pravdu vůbec nejde.

Když její a svůj dárek náležitě vychválíme, stručně zopakujme všechny lichotky (když už jste si je museli vymyslet, zhodnoťte je a nenechte je zapadnout!) Byla by to škoda!

A pak to přijde. Jemně ji nasměrujte zpátky ke stromečku. Má přece pod ním další dárky!

Při vybalovanání prvních kousků příboru (domina) si bude dávat ještě pozor. Její pozornost a opatrnost bude vzápětí klesat a klesat a u vaší pozornosti a neopatrnosti by to mělo být přesně naopak. Bude vám stoupat!

*****
Zde byl text autocenzurován ... 5 řádků

*****

Přeji vám i vaší drahé krásné příští Vánoce!

25.12. 2011 Hrádek Vokáleč


Tipů: 16


» 26.12.11

» komentářů: 8

» čteno: 49(30)

» posláno: 0






 


» 26.12.2011 - 14:58





Vladyko, máš to skvěle promyšlené***



» 26.12.2011 - 17:43





Tak já to letos prokaučoval. Příbory byly pod stromečkem bohužel bez té sukně. Není divu když si nápad schováváš do 25.12 !!!



» 26.12.2011 - 19:24





sukni, příbory a domino mám. Je potřeba čekat do příštích vánoc? :o))ST!



» 26.12.2011 - 21:50





☺☺☺☺☺CHchCHch !!! Tak to mě rozchechtalo, ty mi dáváš (ty bludišťáky jsem se naučil od jiného autora). Zkusím ten recept příští rok ! ☺Vlastíííí, kolik máš v paseee ? Chch



» 27.12.2011 - 16:18





když stoupá dobrá nálada...



» 28.12.2011 - 11:58





ST a mohu potvrdit, že to funguje i bez říborů:)))



» 28.12.2011 - 16:47





Ty cyniku vykalkulovanej! :-)



» 31.12.2011 - 12:38





:-))))))))))))))))))))))))))))))
No máš to teda vymyšlený detailně, zajímal by mne reálný výsledek :-D

Autor Zasr. romantik, 09.01.2012
Přečteno 489x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí