O SEXU i něco nového?

O SEXU i něco nového?

Anotace: -

 Celý život jsem žil v bezmocném zajetí sexu. Ještě ani dnes nevím, zda to je dar nebo prokletí. Jako sedmnáctiletý jsem přečetl dílo Hanse Raua  „Bludy v lásce“. Snad právě obsah této  knihy podnítil můj zájem o erotiku, nejen  po stránce praktické. Aniž bych věděl, že ještě i v současnosti pilíř lékařské teorie Dr. Zikmund Freud prohlásil, že psychika lidí je závislá na pohlavní ukojenosti, dospěl jsem k témuž  poznatku.


Po roce ´98. jsem své teoretické vědomosti o sexu rozšířil natolik, že mi bylo publikováno přes 300 erotických příběhů a povídek. Z této pozice se dnes pokouším sdělit něco, co boří zažité a popsat i to, o čem jsem se nikde nedočetl.

Začnu banalitou, která je mimo další podstatné. Napadlo někdy i vás, že něco podobného dnešním silikonovým implantátům muselo existovat již ve středověku? Podle čeho by v té době tvarovali poprsí tehdy vznikajícím aktům, když v přírodě se takové tvary nacházejí jen velmi ojediněle a zda vůbec. Nebo to byla jen fantastická představa tvůrců? Tím ani nechci naznačit , že zcela odsuzuji veškerou „dodatečnou“ krásu. Dokonce některé zákroky plastických chirurgů považuji až za  zázrak souhry lidské zručnosti a přírody.

Nikdy jsem se nesetkal s jiným tvrzením, než že „prostituce je tak stará, jak lidstvo samo“. Není! Je daleko starší. Prostituce, či-li připuštění k pohlavnímu styku za úplatu existuje i mezi ostatními živočichy. Samičky jsou povolnější za vhodný pamlsek. Děje se prokazatelně třeba u opic.

Stejně tak sebeukájení je přirozené i jiným druhům. Na vlastní oči jsem viděl zas opičí samce a také často se ukájejícího kocoura. Z toho lze usuzovat, že i samičky znají, zřejmě nějakou méně očividnou metodu.

V erotických článcích jsem si dovolil popisovat i mé poznatky. Ku příkladu jsem vypočítal kolik spermií za celý život vyprodukuje statný muž. Nebo, že mezi silně erotické zóny patří i těsné okolí vývodu roury močové.

Musel jsem uvést i když dost nerad, některé detaily, abych se konečně dostal ke sdělení nejzávažnějšímu. O ženách se většinou mluví i píše jen v souvislosti jejich problematického častého nevrcholení.  Vypozoroval jsem totiž pravý opak. Za jisté souhry děje dosahují orgasmus v délce 30 až 90 sekund. Je to prosté a jednoduché, ale velmi obšírné ke sdělení. A navíc, popisovat právě zde podrobnosti souhry vztahů i techniky považuji za krajně nevkusné.

Už jen napíši, že celkový problém pohlavního života je určitá i věda, ale jsem ochoten každému zájemci, kdo si o to požádá, k uvedenému tématu sdělit i podrobnosti mailem.

 

 
Autor RU 82, 14.01.2012
Přečteno 413x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí