Summa summárum

Summa summárum

Anotace: Aneb včera skončil jeden den, dvanáctý měsíc a dvoutisícíšestý rok, tak sem na to hopla, koukla a okomentila to :) Snad se pobavíte :) Nezpomeňte ohodnotit a okomentovat. Dikes

Nojono, je taj další rok. A co z toho minulýho vlatně máme? Teda myslim jako krom tý kocoviny a následků Silvestra, že jo.

Ať koukám, jak koukám, já mám docela kulový. Kulový nic. Hele - zůstala mi prázdná peněženka po vánočních nákupech, potrhanej balicí papír, rýma a... a to je asi všechno.

Ale vemem to celkově, jo. Koukej, vládu furt nemáme. Ze začátku to byla docela sranda, jak se tam handrkovali a házeli na sebe špínu a div že nevyhrabávali průšvihy ze školních let - ne že bysme se v tom případě nedozvěděli zcela jistě zajímavý věci - ale jaksi ještě nebyl čas. Ale kdo ví, třeba se ještě dočkáme. Nicméně opakovaný vtip přestává být vtipem a současná politická situace už není vtipná hodně dlouho.

No a jako co se stalo jinak, hm? Jo, pravda, ta, no, ta, Kuchařka, teda Kuchařová, se stala Miss World. Hm, prej je okamžitě okouzlila svojí přirozeností. No, mě teda nijak neokouzlila, ale prosim, neberu jí to, dyť by to akorát vypadalo, že jí závidim! A já jí teda nemám co závidět, jako aby bylo jasno, víš jak. No a krom toho taky ještě nenapad sníh. To vadí hodně lidem. Ale mě ne. Já taky nejsem člověk, že jo. Jen škoda, že nejni moc much teďkonc... A v sobotu nám popravili Saddáma. Vite kerýho - toho íráckýho. Půlka lidí to slavila, půlka nadávala. Jak jinak, že jo. Snažila sem se najít video s tou popravou, ale všechny končili nasazením smyčky a žádný to nedotáhlo do konce. Asi to nebyl hezkej pohled a kameramanoj se z toho udělalo šoufl... A taky máme bodovej systém a třetí Superstar. Teda každý jsme chytli jindy, ale neva. Ani jedno mě nějak nebere. Auta pro ropuchy se nedělaj (beztak by mi nedali řidičák) a ten Drda... no, nevim, no. Jako dobrej je, ale za chvíli se podle mě omrzí. Ale kdo ne, že. Kromě Gotta, teda. Ten mě sice taky nebere, ale co nadělám.

No a to máme asi všecko, co se stalo. Rozhodně všecko, na co sem si vzpomněla.... Takže co z toho vyplývá? Že asi největším přínosem tohohle roku byl relativně hezkej podzim.

Tak se mějte hezky a do roku 2007 Vám přeju aby to nejhorší, co Vás v něm potká, bylo to nejlepší z minulýho roku. Wite jak, že jo.

Tak papa a ja se zas vozvu. No potěš koště, že jo :)
Autor Cristinne, 01.01.2007
Přečteno 294x
Tipy 2
Poslední tipující: Baldeus
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Xddd

01.08.2008 16:28:00 | Baldeus

Sranda, hlavně s těma politikama a Saddámem:D

03.05.2008 14:01:00 | Grafomanická MIA

Je to takový divný, ale to vůbec neznamená, že špatný.
Prostě jiný.

13.03.2008 13:26:00 | anti-HERO

Jsem se zasmála:)
Takový vtipny, dobre od rany:))

04.06.2007 19:41:00 | Me and you and all the others

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí