Krátká úvaha o loajálnosti ke zlu

Krátká úvaha o loajálnosti ke zlu

Anotace: -

Vážil jsem si Václava Havla a dalších pro jejich aktivní boj s komunistickou totalitou. V současnosti je můj vzor paní profesorka Jiřina Šiklová, Honza Štern, Hanka Marvanová, Karel Janeček, Olda Kužílek a mnoho dalších, kteří nejsou loajální k mafii.


Myslím si, že bychom si měli vybírat, s kým půjdeme do hospody. Není nutno být kamarád s každým... jen můj názor, se kterým nemusíte souhlasit.



PhDr. Jiřina Šiklová, CSc.


Odkazy na články, se kterými se ztotožňuji:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1201/jsme-pred-otresem-k-dobremu
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1103/nekolik-vet-jiriny-siklove
Autor Aťan, 22.01.2012
Přečteno 351x
Tipy 3
Poslední tipující: Aťan
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kefír mám v lednici taky :-)
To jo,že by se dalo vyjít,kdyby....ale když to přemrštěný je,vyjít se s ním nedá,dokud to přemrštěné bude,je to pak začarovaný kruh.
Ale spíš mě fascinovalo,že politici řekli,že to nejde,přitom největší podíl na tom mají oni,že jsou ceny přemrštěné.

22.01.2012 12:57:14 | Iv

Iv, Tullamorka došla... ale vidím v lednici kefír :-)

S tím platem by se dalo vyjít, kdybys neplatila přemrštěný nájem, elektřinu, plyn, dopravu... atd. atd. atd. poplatky poplatky... snad i za smradlavý vduch.

Říkat věci nahlas je docela dobrý koníček, sice má svá rizika, ale mladým to vřele doporučuju, jinak se z toho srabu, co jsme jim tu nadělali, nikdy nevyhrabou, o tom jsem vážně přesvědčený. Přímá demokracie není zadarmo - platí se vědomostmi a odvahou informace použít, ...jedno bez druhého je k ničemu...

...(že jo, táto)

22.01.2012 11:54:24 | Aťan

Tak jsem si taky konečně přečetla paní doktorku.Je opravdu skvělá a mluví mi z duše.
Kolikrát jsem si některé z otázek o kterých píše pokládala,hlavně u politických zpráv a říkala si co s tím,co s tím?
Ta bezmoc-koho mám příště volit,atd.Mám už vůči našim politikům averzi,zvlášť k jejich přiblblým vtípkům a shazováním jeden druhého,místo aby řešili vážné problémy.Opravdu by potřrbovali pár facek a to preventivně každý den hned po ránu,z obou stran.Ale ono by se jim stejně asi nerozsvítilo.
Aťane pamatuješ si jak před pár lety se pár politiků uvolilo,že zkusí vyjít s patnácti-tisícovým platem,(když teda lidi držkujou,že se z toho nedá žít), a za 14 dní to vzdali a řekli,že to prostě nejde !
Nemají vůbec tušení jak někteří lidi žijou.A ten průměrný plat kterým se často ohánějí,je nesmysl,vždyť víš co je v něm všechno zahrnuto.

22.01.2012 11:46:32 | Iv

ááá sakra,to mě nenapadlo,taky nevím kdy mám tu hubu nechat zavřenou :-)

22.01.2012 11:27:39 | Iv

Tak já to teda taky řeknu.Aťan mě nikdy k ničemu nepřesvědčoval,ale Aťane ta Tullamorka cos mě slíbil ještě nedorazila,tak nevím jestli má smysl tě nadále nějak podporovat :-)
Néééé,já prostě občas mám potřebu se k věcem vyjadřovat NAHLAS a tak se do všeho navrtávám dobrovolně sama.

22.01.2012 10:53:08 | Iv

tak tak... ale vzpomněl jsem si na písničku od Svěráka "není nutno, není nutno, aby bylo..." :-) Prostě nemá cenu brečet, že jo...

22.01.2012 10:19:56 | Aťan

Petře!!!!!!!!!!!!!!!!

22.01.2012 10:09:02 | Aťan

Jiřinka je mňamka :-)

...a za verbální projev ti posílám láhev slivovice, jak jsme se předem domluvili..:)

22.01.2012 09:51:11 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí