Holešovská výzva

Holešovská výzva

Anotace: -

V tomhle prsty nemám, je to inciativa Slávka Popelky a dalších. Kdo chce, může se přidat, ale není to povinné. :-)






O NÁS:

jsme obyčejní obyvatelé této země, kterým záleží na její lepší budoucnosti. Jsme různých profesí, politických názorů, žijeme každý na jiném místě republiky.  Nejsme členy žádné politické strany a ve většíně případů ani nejsme příslušníky nějaké  registrované organizace či hnutí. Spojuje nás společné přání žít v zemi, kde zákony  platí pro všechny stejně a kde stát chrání své občany před lichváři, podvodníky a vychytralci všeho druhu,v zemi která prosperuje a kde žijí spokojení lidé, mající příležitost prožít šťastný a naplněný život. 


ČEHO CHCEME DOSÁHNOUT:

Současný politický systém je prorostlý korupcí a pravděpodobně i propojený s organizovaným zločinem.  Považujeme ho za nereformovatelný. Chceme dosáhnout demise vlády, prezidenta, výměny zkorumpovaných politiků, ale i státních zástupců, soudců, vedení policie, manažerů státních podniků, atd.


JAK TOHO CHCEME DOSÁHNOUT:

 Jsme přesvědčeni, že žádná z desítek, možná i stovek organizací či hnutí  zaměřených proti vládě, nemá jednotlivě dostatek síly na to, aby dosáhla rozhodujícího obratu v naší zemi. Proto jsme svolali celostátní konferenci protivládních iniciativ, odborů, zástupců profesních sdružení... atd, která  těmto subjektům dala příležitost  spojit síly, vyslat rozhodující impuls k zahájení demontáže starého režimu a začátku pozitivních změn.


Názor, sestavený z vašich odpovědí, komentářů... atd je asi takový:

- po demisi vlády ustavit nepolitickou vládu z osobností těšících se všeobecné důvěře
- změnit volební systém, omezit moc politických stran, uzákonit referendum
- po abdikaci V. Klause si zvolit přímou volbou prezidenta z kandidátů navržených lidmi, ne stranickými sekretariáty
- na základě široké diskuze s veřejností zahájit nápravu všech oblastí našeho života 


http://holesovskavyzva.zacit.cz/


Tady je možné napsat komentář:
http://holesovskavyzva.zacit.cz/pripojte-se-k-vyzve/48510-pripojte-se-k-vyzve.html?strana=8


_____________________
Můj komentář: "Podporuji Holešovickou výzvu a doufám, že se tentokrát z historie konečně poučíme. Pro vládnoucí struktury musí být mantinely nastaveny tak, abychom za pár let opět nepodporovali další "Holešovickou výzvu", v ještě svízelnější situaci."

Autor Aťan, 04.02.2012
Přečteno 545x
Tipy 6
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, střelkyně1
ikonkaKomentáře (84)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nene, jak poznal Petr, tak se jezdí do práce z Rožnova do Vsetína:)))

18.02.2012 16:23:43 | Lilien

ajóó... poznávám Petra...:)

18.02.2012 16:24:52 | Aťan

Aťane, já zas vidím davy jinak třeba tak:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150453425681099&set=a.420616621098.196583.588776098&type=1&theater

09.02.2012 19:01:21 | Lilien

Teď teprve jsem se prohrabal až k tvému obrázku - skvělý lidský hrozen. :-) To je tramvaj v Dejvicích???

18.02.2012 16:21:53 | Aťan

Jane, nejdřív nebylo nic a pak z toho nic bylo najednou něco až z toho něco zase někdo udělá nic :)))

09.02.2012 17:55:10 | Lilien

Áťo, ten vesmír to je moc pěkné.Ale podle věřících tohle prostě být náhoda nemůže a navíc jen tak bez smyslu, bez smyslu pro člověka.
Za tím prostě musí být Konstruktér a navíc Geniální, tak to cítím, cítíme.Moc hezké:

09.02.2012 17:06:31 | Jeněcovevzduchukrásného

Ivo, s tím objímáním, to mě fakt dojalo, moc pěkný.Včera v práci(dělám teď ochranku v jednom nóbl hotelu), jsem měl sto chutí jednoho arogantního hosta, dokonce z ruska:-) nakopat do pr...., ale jelikož Věřím, tak jsem si to rozmyslel.
A pak, že Víra nemá smysl:-), teď už bych byl zase bez práce a to minmálně zase tak na půl roku:-(.
Bůh mě ochránil.

09.02.2012 16:51:03 | Jeněcovevzduchukrásného

Dávají hypotéky na odpustky?
Iv, pošli foto s kaftanem a čapkou... :-) :-)

Lilien, o mne ani tak nejde, zatím proplouvám, ...ale jsou oblasti a osoby, kteří ve skepsi jsou a možná jich je čím dál víc. Tohle by se mělo masově zarazit, ...jednotlivci nezmůžou nic, je to vyzkoušený.

09.02.2012 06:26:06 | Aťan

Atíku, nic není úplně tak jak si dokážeme představit, ale netřeba podléhat skepsi;-* Skvělá videa zdejší, díky!

08.02.2012 20:00:59 | Lilien

Anebo chceš-nasadím si nějakej posvátnej kaftan a čapku a prodám ti odpustku?
Na kolik si ceníš svou černou duši?
Můžeš se i vyzpovídat.(potřebuju info pro bulvár)
:-)

08.02.2012 19:14:55 | Iv

...svěcenou vodu místo Tullamorky... chjo :-) :-) jdu si dát 50x otčenáš, aby se to NIKDY!!! nestalo :-)

08.02.2012 19:10:29 | Aťan

No počkej Péťo-s tou svěcenou vodou,aby mu pak nenarostla svatozář :-)

08.02.2012 19:03:53 | Iv

Já je taky ráda poslouchám,když babička vyprávěla jak měli políčko,krávu a husy a jak chodila sloužit a makat už museli jako děti.Měli to těžký.Pak válka,děda v lágru-naštěstí se vrátil,ale co tam zažil nevím,zemřel když mi bylo 9.Jen babička říkala,že šel až z Německa s kamarádama pěšky.
Pak se dal ke komunistům a z každý schůze chodil nas*anej,asi je brzo prokouk.
No ale druhej děda zas vyprávěl jak jezdil trampovat,co vyváděli za lumpárny a samá sranda.
Ježiš s tím byla psina,zvlášť když jsem vyrostla a dali jsme si spolu víno,tajně jsem mu dolejvala,aby babička moc neprskala :-)
Bez těch předků by to fakt byla nuda.

08.02.2012 19:02:30 | Iv

No že jo? Aťane třicetkrát otčenáš !

08.02.2012 18:49:46 | Iv

:-) Bože já z tebe jednou chcípnu :-) :-) :-)
smíchy :-)

08.02.2012 18:36:55 | Iv

:-) jaký jiný??? Líp mně držej tepláky...:)

08.02.2012 18:25:36 | Aťan

Myslíš vitamíny ty modrý? :-)

08.02.2012 17:56:04 | Iv

Iv, jestli uhodneš, které video jsem si pustil první??? :-) Taky si jdu pro vitamíny...

08.02.2012 17:53:28 | Aťan

Jo ještě,já teda objetí schopná jsem,sama ho potřebuju,ale můj chlapeček už se nechce mazlit a to je mu sotva dvacet.No chápete to ?! :-)

08.02.2012 17:19:24 | Iv

No v podstatě máš Péťo pravdu a proto jsem ráda že mě můj mladý syn neustále uvádí do obrazu a jednou jsem si udělala s jeho vrstevníky fajn mejdan,protože moje generace si připadá strašně důležitá a to mě neba.Jen když je to nutný.Ale s mladýma člověk zas omládne :-)
Ráda s nimi diskutuji,ale je fakt že i s jinými lidmi-od pěti až po devadesát let,pokud mají rozum na místě a moudrého ducha :-)
A v těch starých je spousta moudra a životních zkušeností.
Pokud to nejsou ti co na každýho pořád řvou :TY CHULIGÁNE !!! :-)

08.02.2012 17:17:02 | Iv

Jo pusťte si to až po 22.hodině :-)

08.02.2012 16:57:32 | Iv

A ještě jedno krátké pro zábavu.
Chlapy to se vám bude líbit :-)
Mě to pobavilo-často to sedí.

http://www.youtube.com/watch?v=UnIF2PTqqGA

08.02.2012 16:55:30 | Iv

To Úsměvem ke štěstí mě dostalo taky ! Viděla jsem ho asi před rokem.Sem si pořvala zas :-)
A ten vesmír je krásně udělanej,viděla jsem ho myslím u Tebe na blogu.
A přesně jak říkáš,kdoví jak to je,každý si jen vybereme svou nejmilejší teorii,jinak jistě nevíme nic.
Ale ty kasty od Lilien jsou zajímavý.

Když už máme video-evening,ještě vám sem šoupnu tohle.
Je to totiž fakt hustý a ten kluk je frajer !
Obdivuju.

http://www.videacesky.cz/ostatni-zabavna-videa/bez-rukou-bez-nohou-bez-starosti

08.02.2012 16:49:32 | Iv

Začnu od konce:
"Umučení..." jsem viděl, a taky vím, že Gibson měl po filmu pěkně sevřené půlky, protože Vatikán se do něj dost opřel.

K tomu "objímání zadarmo" :-) :-) :-) Z tohoto důvodu Liter miluju, protože se dostanu k informacím a odkazům, které by mě mohly minout. Iv, to video mě úúúúplně dostalo!!!

Lilien, říkáš: "pokud připustíme reinkarnaci, tak..." atd. Já ji klidně připusím, pro mne za mne :-) :-) ale fór je právě v tom, že je to třeba jinak než si představují buddhisté, křesťané, muslimové, Aťan, Honza, Petr, Lilien, Iv a další... to je to, co mne na tom "rajcuje" :-)

Taky vám nabídnu malý klip, abyste věděli, co mám poslední větou na mysli:
http://www.videacesky.cz/ostatni-zabavna-videa/znamy-vesmir

Ale ještě jsem si vzpomněl na 16minut. video, které mě dostalo stejně, jako od Iv to objímání, možná se vám bude také líbit. Udělejte si k němu pohodičku, kafíčko...
http://www.videacesky.cz/kratke-filmy-online-zdarma/usmevem-ke-stesti

08.02.2012 16:15:05 | Aťan

Když už tady probíráme tu víru,viděli jste od Gibsona UMUČENÍ KRISTA ?
Pro mě to byl silnej film a povedenej,ačkoliv občas musím zavírat při některých záběrech oči.
Pouštím si ho vždycky na velikonoce.
A pak mám depku :-)

08.02.2012 15:33:02 | Iv

Aťane tak já ti sem dám k tomu objímání video.
K tomu přes držku nééé,těch je dost ve zprávách :-)

http://www.youtube.com/watch?v=UsN_PeuuJP8

Hezký nééé? Kluci uznejte to nebo........nastoupí druhá verze :-)

08.02.2012 15:08:56 | Iv

V době Kalijugy, kdy temno pohlcuje vše dobré nelze očekávat viditelnou boží spravedlnost. Člověk nevidí za roh, takže pokud třeba vidí ptáka za oknem, jenž mu zmízí ze rozného úhlu, může tvrdit že ten pták není, protože ho nevidí, ale jistotu ani pravdu nemá. Pokud si připustíme reinkarnaci, pak není nic nesrozumitelného na tom, že spoutu lidí trpí a někteří si užívají - vcelku jednoduše tuto logiku popisuje karma (zákon příčiny a důsledku) Dnes je spousta infromací volně přístupná jako třeba zde:
http://www.tantrajoga.cz/hlavniokno.php?rub=zaklady_4_3

08.02.2012 14:53:45 | Lilien

Před vteřinkou mi přišel mail, kresba Jiránka - profesor má přednášku ke studentům:
"Poslední výzkumy potvrzují, že pokud si chce člověk udržet po celý den dobrou náladu, měl by minimálně obejmout 8 lidí... Nebo alespoň jednomu dát přes držku."

Myslím, že bychom toto téma měli nějak erudovaněji rozvést, zaujmout literácké stanovisko... :-)

08.02.2012 14:14:45 | Aťan

Aťanské výrazy :-) :-) ...tohle chci právě protlačit do čítanek základních škol ČR, ale Pepík Dobešů dělá mrtvého brouka, fakt nechápu!!! :-)
S vírou to mám asi stejně jako ty, mám svého Boha, soukromého, nikomu ho nepůjčuju...:)

08.02.2012 13:20:12 | Aťan

Kurva, to jsi řekl hezky. :-) slibuju polepšení i ve slušnosti...

08.02.2012 12:29:21 | Aťan

Petr Hanka - pěkně napsané, jednoduše řečeno, každý máme svědomí a svobodnou vůli.
Jo a ještě dodám, Bůh miluje ateisty, protože ho neobtěžují svými problémy :-))

08.02.2012 12:11:05 | Jeněcovevzduchukrásného

...mazat je nebudu, přečtu je Vlastičce :-)

08.02.2012 06:45:46 | Aťan

Já věřím,že všechny ty svaté knihy,svitky,atd,si nijak zvlášť v zásadě neodporují.Ale to co z nich někdy dokáží lidé vyčíst,to mi zůstává rozum stát.Pokud existuje nějaká spravedlnost,věřím jedině v příčinu a následek-že funguje.
V žádné tresty nevěřím,ty nikdy nefungovaly k polepšení,spíš naopak.
Aťane počkej až zjistíme,že Bůh je jen o mnoho inteligentnější mimozemšťan a tady na Zemi s náma hraje Sims,to budem koukat :-)

07.02.2012 20:09:04 | Iv

Honzo, nic ve zlém, ani já jsem se tě nechtěl nijak dotknout. Ale někdy se mi zdá, že kdybych já např. psal komentář k nějaké romantické básni nebo evangelické osvětě, nikdy bych autora(ku) netahal na Václavák na demonstraci... jestli mi rozumíš. :-) :-) Když na ulici potkám přítele věřícího a on mne po pozdravu začne převracet na víru, jsem trochu nervózní...

S Iv jsme, zdá se, jednovaječný ač rozdílného věku - což je Literácká rarita. :-)

Lilien, tuším jak to myslíš. Já se dokonce přiznám, že v určitou formu "nehmotna" taky věřím, ..a experimentuju (někdy předvedu :-) Ale mně nejde ani tak o vysvětlení "konce a začátku", ale o - pro mne naprosto nepochopitelnou - tzv. Boží spravedlnost. Věřící, nezlobte se na mne, ale žádnou nevidím, oči si můžu vykoukat..:)

P.S. Podle data narození jsem byl prý v minulém životě striptýzová tanečnice někde na Sibiři. A teď mi řekněte, jak s tím mám žít...:)

07.02.2012 19:37:35 | Aťan

Aťane, ale já Ti nechtěl a ani přeci nechci NIC vnucovat.Jen zde všichni píšem a to o čem chceme, demokraticky a o nic víc z mé strany opravdu nešlo.Chápu Tě, co se týká Tvé nevěry a opět jen opakuji, ti co činí zrůdnosti, ti na to dojedou.

Ještě jednou, uvedl jsi nejbrutálnější reálné lidské zrůdnosti a já TĚ CHÁPU, ale já i tak věřím a snažím se žít co nejlépe co mi to jde, neškodit, ale pomoci druhým. toť vše.
Áťo, já Tě nechtěl provokovat.

Jo a ještě něco, kdyby se mě stalo něco tak strašného jak o tom píšeš, možná bych přestal věřit.

07.02.2012 19:23:59 | Jeněcovevzduchukrásného

Věřící nevěří v hmotu těla, takže jeho zákonitý rozpad v jakémkoliv provedení nebere jako konec avšak začátek. Ovšem víra se nedá vnutit ani předstírat, ta musí vycházet ze srdce. Navíc ateisté jsou i budhisti:)

07.02.2012 19:17:17 | Lilien

No Aťane kdybysme to brali jako ti budhisti,že člověk se vrací na svět napravit minulé hříchy,poučit se a polepšit a po smrti odchází na lepší si odpočinout a pak znovu,dokola a dokola,dokud není čistý,tak by to logiku mělo.
To co se děje,že někdo zemře stašnou smrtí,někdo ve spánku,někdo ve dvou letech,jiný v devadesáti.Jeden se má jak prase v žitě,další celý život trpí.To nemá logiku vůbec.
Jsem z toho jelen :-)
Asi dělám chybu,ale já pořád hledám logiku ve všem a proto nevěřím ani,že DNA mohla vzniknout náhodou.
Něco tak inteligentně naprogramovaného? To se mi nezdá.

07.02.2012 19:14:53 | Iv

Honzo,no to jsem musela bejt pěknej masochista že jsem si zvolila tohle :-)

07.02.2012 19:05:42 | Iv

Honzo, představuju si takovýto obraz:

Je rok 1944. V koncentračním táboře stojím ve frontě do plynové komory, moje žena a děti to už mají za sebou. Jsem silně věřící katolík, nikdy jsem nehřešil, poctivě jsem se modlil, každou neděli jsem chodil do kostela, přispíval na opravu kostela. Stvořitele nikdo neočůrá? Neočůral ON mne? Mám svou zbytečnou smrt a svých nejbližších brát s pokorou a vděčností? Myslím, že už by mně bylo naprosto lhostejné, jestli vrazi chodili do kostela či ne.

Proto jsem ateista a tak to i zůstane. Já ti, Honzo, nebudu vnucovat svou "nevíru" a ty zase svou víru, souhlasíš? Když napíšeš úvahu o víře, tak to je něco jiného - tam své místo tohle téma určitě má.

07.02.2012 18:25:10 | Aťan

Ivčo, tak život ber jako budhisté a budeš možná spokojenější.Jejich , Ty-Tvoje Duše si prý život vybrala takový jaký prý si přála, tak to tady ještě chvíli vydrž a pak si vyber lepší:-)

07.02.2012 17:47:19 | Jeněcovevzduchukrásného

Aťan, neboj Soud bude Spravedlivý, ateista neateista, věřící nevěřící. Stvořitele nikdo neočůrá:-), vidí do každého srdce.

07.02.2012 17:37:44 | Jeněcovevzduchukrásného

...já občas trošku zazlobím, mě to pak víc na světě baví :-)

07.02.2012 16:30:37 | Aťan

Taky mě Petr vyděsil,že jeho jméno zde beru nadarmo,naštěstí to byl jen omyl.
Ale Petře,coby svatý stojící před branou a přítel Ježíšův-nemohl bys mu promlivit do duše,jako že už budem hodný a tááák,co? :-)

07.02.2012 16:21:25 | Iv

Aťane pravdu díš želbohu,neb schrány mrzké své primitivní,neschopny ničehož,,nežli ničiti toliko,kdež pařátem lidským dosáhnemež.

07.02.2012 16:17:27 | Iv

Ježíííši, Petře, ty jsi Ježíííš? ...tak tohle až se holky dovědí... :-) :-) Jdu si tě vyřezat a pověsit nade dveře...

07.02.2012 16:16:18 | Aťan

Iv, v tom případě vidím jako schůdnější řešení udělat binec i na nebi...:) ...buď pochválena, ámen

07.02.2012 12:39:39 | Aťan

Aťane já do nebe nechci,mě se na Zemi líbí.
Jen chci aby bylo : Jak v nebi,tak i na zemi.....ámen :-)

07.02.2012 12:25:33 | Iv

No jo Honzo,ale já už nemám skoro co jíst a Ježíš s rybama nikde,nevím jak dlouho ještě vydržím bejt šťastná :-)
Víš co myslím ne? Spousta lidí na světě hladoví a ačkoli někteří v Ježíše,nebo jiného boha věří,pochybují,že jsou šťastní.
Budeme muset Ježíškovi trošku píchnout a postarat se sami,jinak se na nás vys... pardon...kašle :-)

07.02.2012 12:22:12 | Iv

Honzo, ale mně se zdá, že to nemá pod kontrolou, ...trochu se mu to vymklo...:) Budu se modlit, aby bral i nás ateisty do nebe.

07.02.2012 09:46:05 | Aťan

Já nevím, ta galijůga se mi něják nezdá, myslím, že nás může zachránit jen Ježíš.Už jen to jméno, galijůga:-), snad to není reinkarnovaný Kaligula?Nedělejte v tom prosím jestě větší bordel než je!:-), Věřte v Ježíše a budete šťastnější a On také, vy galijůgové:-))

07.02.2012 09:19:24 | Jeněcovevzduchukrásného

Jdu se podívat, jestli Tullamorku nevyrábějí v Číně z geneticky vyšlechtěných jáhel...:-(

06.02.2012 05:30:22 | Aťan

Aťane, tak jsem četla i ostatní komentiky :-) a musím uznat, že jsi opravdu "všestranný" jedinec... :-)

Jen tak dál... :-)

05.02.2012 20:16:22 |

Teda, vy to tady vedete... :-)

Tak já jdu na tu tvorbu... :-)

05.02.2012 19:17:10 |

Tak ,ták,to je přesnější.

05.02.2012 17:14:58 | Iv

Iv, tak je to dobrý... vykukuji, otírám oči, rozhlížím se, zaostřuji... tak na jedné půlce vidím vytetované US a na druhé EU - my se nacházíme přesně uprostřed...

05.02.2012 17:07:43 | Aťan

No v US a EU.Takže máme dvě,můžem si vybrat :-)

05.02.2012 17:02:09 | Iv

...chtěl jsem vyvětrat..:) a taky se rozhlídnout, v čí pr.. my Češi zase jsme :-)

05.02.2012 16:46:49 | Aťan

Na co okna? Svoboda je utopistický přežitek :-)

05.02.2012 16:43:08 | Iv

Iv - taky si říkám, ...že tady nejsou okna... :-) :-) smrádek, ale teplíčko...

05.02.2012 16:15:49 | Aťan

No Aťane zatím pořád v pr... ,jestli se nezačne něco dít :-)

05.02.2012 15:52:30 | Iv

...tak hernajs já už nevím kde jsem...:)

05.02.2012 15:27:25 | Aťan

Kdepak béčko je dávno za náma :/

05.02.2012 14:50:57 | Lilien

Honzo, nacházíme se (prý) na konci béčka (s přesností plus mínus tisíce let :-) Pokud vezmeme za měřítko "věčnost", tak je to relativně slušná přesnost :-)

05.02.2012 14:41:11 | Aťan

Aťan - Nó, teď jde o to jak dlouho bude ten jednotlivý cyklus trvat:-).
Vplouvat pomaličku?, to není moc přesné:-).

No tak dobrááá,tak to bude třeba tak, že se áčka- kalijugy (připomíná mi to Kaligula, nó, to bude asi něco:-(( ), dočkáme možná už na jaře, v létě ...v roce 1213:-(.
Jsem čím dále větší pesimista, moc jsi mě nepotěšil:-(, :-).

05.02.2012 13:29:03 | Jeněcovevzduchukrásného

...borovička a nutričně integumentní rezerva :-) :-) to první trochu znám a na to druhý jsem si musel vzít slovník :-) Petře, je to v překladu výživná gumová ochrana??? ...anebo moje bádání nabralo falešný směr?

05.02.2012 07:27:34 | Aťan

a teď jsem se dočetla,že sháníš nirvánu...doporučuji slovenskou průtahovou borovičku...vypít a už si v ní aj s chrumkáním...:-))

04.02.2012 20:51:45 | střelkyně1

Co se týká Slovenska...tak tam to už začalo....a jsem zvědavá kde to až dojde už je tam údajně i násilí ze strany státu...

04.02.2012 20:48:30 | střelkyně1

Odříkání??? Tak to si jdu zahrát pexeso...
http://www.alf.cz/adatabor/pexeso/
:-)

04.02.2012 18:16:27 | Aťan

Atíku, spousty odříkání;)))

04.02.2012 18:07:23 | Lilien

...a nevíš kolik by stála na černým trhu nirvána? :-)

04.02.2012 17:56:19 | Aťan

Aťane, z temna můžeš rovnou do nebe, ale holt tělo necháš zemi ;)

04.02.2012 17:24:35 | Lilien

Já na zprávy nekoukám jsou hrozně debilní,pořád jen kolik bouraček,vražd,co měla celebrita k snídani,atp.
Takže nevim.
Radši si čtu na netu.
Ale věřím,že ty protesty budou skoro paralelně (máme holt nejdelší vedení) v hodně částech světa.
Věřím Jungovu kolektivnímu nevědomí.
V osmdesátym devátym se celkem potvrdilo.

04.02.2012 17:19:28 | Iv

...taky mě od pexesa bolí prst... od klikání :-)

Lidi, zeptám se - byly v televizi záběry o demonstracích ve slovenských městech? ...anebo jsem to jen prošvih. Já mám pocit, že nám média brání v informacích, protože se bojí, aby se Slovenská nálada nepřelila k nám...
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Cesi-lezou-porad-nekomu-do-zadku-Odborari-vzhlizeji-ke-Slovakum-221978

04.02.2012 16:57:11 | Aťan

Taky se vám stalo,že ten kompatibilní obrázek ne a ne najít a museli jste to hrát hodinu? :-)
Bohužel.
Teda.
Sem chtěla hlavně říct.

04.02.2012 16:40:37 | Iv

Teda Aťane,to tvoje pexeso! No jo demokratickéééj liter :-)
Abych se nezkazila,měla jsem jedno oko zavřené.

04.02.2012 16:38:30 | Iv

Mě se výzva líbí,kéž by pomohla aby se to trochu hnulo.Už je to silně potřeba.Teď jsem koukala v magazínu MF jak se nám ti nový politici od posledního volebního období pěkně zakulatili.O dobrých 20 kilo.Musí tam chudáci hrozně strádat.Ale to je jen tak na okraj.

04.02.2012 16:36:13 | Iv

...raději se neptej, nebo fotky třeba zase smáznou, bylo pracný je dávat zpátky, ...a zdaleka nejsem u konce... :-)
Rum... hernajs, ten by tu někde měl být... Jana dělala nedávno šódó...

Petře, napadlo mě, že vedle u konkurence mají všelijaké zajímavé soutěže, a my furt nic. Neměli bychom zůstávat pozadu, ...nezahrajeme si třeba PEXESO?
http://www.alf.cz/adatabor/pexeso/

P.S. (kdyby to bylo přes čáru, tak to smažeme jo? :-)

04.02.2012 16:22:16 | Aťan

Mám dotaz:

Proč zmizely všechny obrázky, když se tam zase mohou bez problémů vkládat???

04.02.2012 15:12:11 | Aťan

Petře a Lilien,

vy mně teda dáváte... :-) asi se dám na chlast. Jedna mi naznačuje, že se z temna živej nedostanu, a druhej mě nabádá, aby si vězeň přátelsky podal ruku s bachařem (myslím obecně, proboha ať to nikdo nevezme osobně!!!). Víte vy vůbec, že už nemám Tullamorku a je to od vás tedy krajně nezodpovědný??? :-) :-) :-)

04.02.2012 14:56:20 | Aťan

Atíku, jugy čili vesmírné cykly jsou popsány v sanskrtu a je tam také, že součastnost je období temna a bude temnější a zoufalejší až do úplného zániku světa a jeho znovuzrození do prvního období světla pravdy a souznění.

04.02.2012 14:33:32 | Lilien

Honzo, četl jsem od Ifeta Hodžiče "Duchovní život v praxi", v devadesátých letech utekl před válkou z Bosny do Čech, tady učí jógu a píše knihy. Popisuje např. vesmírné cykly, které ovlivňují náš život:

a) kalijuga (období nevědomí, hmoty, tmy);
b) dvaparajuga (období energie);
c) tretajuga (období myšlenek, idejí, mentální síly);
d) satjajuga (období pravdy, harmonie)

...podle něj jsme v "béčku", a do bodu c) bychom mohli pomaličku vplout, když to dobře půjde. Možná si předtím prožijeme katastrofu, to nevím, ale ti co přežijí, by měli pokračovat c - d. Tohle si nevycucal z prstu, opisuje praprastaré zkušenosti z minulých kultur, samozřejmě se to jako vždy točí kolem Tibetu. Jakoby Tibet byl pupek zeměkoule... no třeba je, že jo... :-)

Problém ale je, že tyto cykly se opakují, po déčku zase spadneme do áčka, a potom vše začína znovu, jako jaro, léto, podzim, zima. Věřit tomu můžeme i nemusíme, jak kdo chce. Mně to přijde jako zajímavá myšlenka.

04.02.2012 13:34:29 | Aťan

Děkuji za povzbuzení, ale stále jsem pesimista:-(.Co se týče mayského kalendáře, to beru s rezervou.

Jednoduše řečeno, zlo opět vytáhne své rohy, tak jak to bylo za první, druhé světové války,
tedy Žádná Záhada, ale pouze gradující lidská blbost a zloba:-(.
Jo a celke logicky se budou používat ty nejmodernější zbraně, to tady bylo taky vždycky.

Jo a jestli máš nějaký ten odkaz, verzi, rád bych si jí přečetl.Díky.:-)

04.02.2012 12:40:31 | Jeněcovevzduchukrásného

Honzo,

někde jsem četl (teď to kurňa ale nemůžu na internetu najít), že 21. 12. 2012 je jen konec mayského kalendáře. Něco podobného, co ti papírového visí v kuchyni, a pak si tam prostě pověsíš kalendář další, to je celá věda.

Další verze je, že od roku 2013 si bude lidstvo víc vážit daru života, kvality života, duchovního rozměru, které bylo tisíce let válcováno materialistickými egoistickými dostihy - kdo je lepší, výkonnější, vychcanější. apod. Už žádné dostihy v základní škole za jedničkami za každou cenu, supr výkony v práci která tě nebaví, apod. Víc se lidi zaměří na své přirozené možnosti, touhy, talent - a to pak je dobré rozvinout ke spokojenosti své i okolí. Zní to přitrouble idealisticky, ale když se nad tím člověk víc zamyslí, je to správná cesta (alespoň pro mne :-) :-) ...a moje děti.

04.02.2012 12:18:37 | Aťan

Nó, souhlasím, ale mám své velké pochybnost, že na to ještě zbyde čas.Myslím ty reformy.A opět můj velký pesimismus - bude válka a to nukleární:-(

Pak budou mít všichni lidé, včetně těch u koryt daleko jinačí Starosti:-(.
To co teď začíná bujet, to už jen vyvrcholí a opět hlavně v Evropě:-(.

04.02.2012 11:26:42 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí