O čem sním...

O čem sním...

Anotace: mé myšlenkové pochody...

-Zjišťuji, že není tak lehké vědět co jsme zač, natož abychom tomu byli věrni. Moje věrnost tkví v možnosti poznat svět,ale hlavně sebe sama.

-Přemýšlím o smyslu a nesmyslu života.Neexistenci pravidel.O lásce a o naší hlouposti.O kráse a zrcadle.O masce, kterou si každé ráno nasazuje svět. O hodnotách, které mají význam. O každodením protestu vůči sobě samé.

-O náboženství, které nemám, neklidu, který nedokážu uspat.

-Chci změnit svět svět a tak začínám u sebe. Chci převést myšlenku v realitu a rozčílí mne ten, kdo plýtvá hodnotou slov.

-Nechci slávu-sláva není život.Stačí mi čím dál měně.

-Byt s výhledem na krajinu,jídlo am finanční zajištění.Nové sny,hrst kamarádů,pár dobrých knih a štěstí pro svou dcerku.Mír a volnost milovat.

-Viděla jsem lidi, kteří pohnuli světem a došla k závěru, že totéž můžu i já. I Ty. Stačí jít kupředu-růst.

-Chci mít čas na věci každodenní.Třeba na to co lidé říkají, jak se při tom tváří a proč a jak se myšlenky přenášejí.

-Někdy mám pocit jako by mi bylo padesát let.Neznám moc lidí mého věku, kteří by mi rozuměli. Nemám mnoho přátel. Nenarodila jsem se obdařená překypující trpělivostí a možná proto hodně sním...
Autor Valery99, 02.05.2012
Přečteno 707x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jdeš správnou cestou. Vykročil jsem kdysi dávno s podobnými názory. Nezkalamal jsem se. Pokud by mně byla dána možnost. Prožít svůj život znovu, neváhal bych ani vteřinu. Nevyhýbat se lidem, poslouchat jejich příběhy, chodit po zeměkouli a dívat se na tu nádheru. Nefňukat, hledat chyby nejdřív u sebe.
Když nemám co jíst je to jen moje chyba. Změnit svět k lepšímu pro všechny obyvatele, potrvá ještě mnoho generací. Náš nejdůležitější úkol, pokud chceme přispět, je vychovat silné, vzdělané, zdravé a charakterní jedince.
Tímto přispěješ k jeho změně.

03.05.2012 01:42:30 | kolinko

Znáš lidi co pohli světem? Tak se prosím jednoho z nich zeptej, proč svět denně utrácí miliardy za žrádlo pro psy a současně umírají tisíce dětí hladem. Chtěl bych umět pohnout myslí lidí....
Díky.
j.c.ben

03.05.2012 00:25:49 | j.c.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí