Jak neuvěřitelně zlá je lidská povaha (reakce na události z hokejového světa)

Jak neuvěřitelně zlá je lidská povaha (reakce na události z hokejového světa)

Anotace: Suďte mě, lanařte, smějte se. Já to prostě nechápu :)

Jak neuvěřitelně zlá je lidská povaha…

Události posledních 24 hodin mě donutily se zamyslet. Konkrétně se jedná o MS v hokeji 2012, kdy Českou republiku v semifinále porazilo Slovensko. Jasně, naše česká hrdost utrpěla, porazili nás po takových letech, „vyfoukli“ nám finále… Ale BYLI lepší. Prostě byli. O tom není pochyb. Když jsem pak po skončení utkání napsala své dojmy ze zápasu na svou „fejsbukáckou“ zeď končící slovy: „Byli lepší, přejme jim to,“ dostalo se mi několika reakcí. Všechny stejné: NEPŘEJEM!

Pak ty přestřelky Čechů a Slováků… Že vyhráli jen díky českému trenérovi, že si teď o sobě myslí bůh ví co… Oni na nás zase že jim závidíme atd atd…. Tak, mají dobrého trenéra, pomohl jim vyhrát a je snad jedno, kde se narodil, ne? Je sice původem Čech, ale trénuje právě slovenskou reprezentaci. Patři teď k nim. Vyčítat jim, že vyhráli jen díky Čechovi, je, s prominutím, pěkná blbost.

Nějak se mi nechce věřit tomu, jak jsou najednou lidi zlí a nepřejícní. Tak nás jednou porazili, no bóže. Vždyť, po kolikáté jsou oni ve finále… A kolikrát jsme tam byli my. Kdyby se hrálo v ČR, jo, bylo by to dost nepříjemný, ale takhle? Je to jen jedno mistrovství z mnoha. Kolik jich bylo a kolik ještě bude. Najednou jsou pro nás slovensky mluvící kamarádi něco, co je třeba urážet…

Nechápu... Nechápu dnešní svět... Lidi, vzpamatujte se...
Autor anděl s modrými křídly, 20.05.2012
Přečteno 534x
Tipy 3
Poslední tipující: Wor, Martin Málek
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vždycky se najde pár lidí, kteří v zápalu vášně hlásají nenávistná a nepřející hesla... Na druhou stranu si myslím, že většina jejich názor nesdílí. Ti se ale většinou před těmi ostatními raději neprojeví (např. ze strachu že by vystoupili z řady). Takže ST za antistádní chování.:)

07.06.2012 15:34:14 | Wor

Ahoj,
nechápeš dnešní svět? Vítej v klubu:) Je opravdu na hlavu, když člověk začne přemýšlet o dnešním světě, založeném na naprosté neúctě člověka k člověku, na pěnězích a materiálnu obecně jako číslu jedna. Jak z toho rozumně ven? Nevím... Možná tolik nepřemýšlet, neřešit věci... Tak se drž.

20.05.2012 20:45:31 | Martin Málek

Přesně tak! A ano, je lepší nepřemýšlet... Jenže když člověk nemůže v noci tři hodiny usnout, ono to nějak přijde samo... :)

20.05.2012 22:25:30 | anděl s modrými křídly

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí