Vox populi, vox dei

Vox populi, vox dei

Anotace: ...



Píčus by mohl být prezidentem



Přátelé, nepřátelé a jiní úchylové - přijďte mi, prosím, vysvětlit, proč je přímá volba prezidenta pro Českou republiku dobrý nápad.



DISCLAIMER: Výraz "píčus" je sice značně hanlivý, ale jsem ochoten toto riziko podstoupit - přečtěte si od toho chuje něco a pochopíte proč.

Autor Bipolar Bear, 28.05.2012
Přečteno 394x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kenny,to je adept.až ho zase zabijou,parchanti,stejně ožije.

03.06.2012 16:42:18 | Marcone

Jakla snad ani řešit nechci- i když myslím, že to je ten co se chyt s Hnízdilem. A z opice se tuším nevyvinul ten druhej myslím, že Hájek, za což dostal od sysifů zlatej balvan.

Snad ani nechci rozviřovat nějakou ultra velkou debatu. (což obvykle dělám). Ty považuješ přímou demokracii za chybu? (vida jak jsem to řek stručně :-) )

29.05.2012 09:25:45 | ewon

Jj, máš pravdu - z opice nepošel Hájek. Fakt je ale ten, že pokud si pročteš jeho názory na blogu (http://jakl.blog.idnes.cz/), vyjde to v zásadě nastejno :-D

Jinak ano, přímý vliv průměrného českého občana celkem na cokoliv mi připadá jako strkat péro krokodýlovi do tlamy :-)

EDIT: Opice opravena jenom na píčuse

29.05.2012 10:31:31 | Bipolar Bear

Karel Janeček měl zajímavou myšlenku, že volič by měl lehounkou zkouškou potvrdit svéprávnost, než hodí volební lístek do urny. Třeba kolik je 3x4, nebo jestli máme za prezidenta krtečka či Klause. Vrahové a odsouzení za korupci by měli peška. (odsouzených vrahů je nelogicky daleko víc)

29.05.2012 12:53:34 | Aťan

Před nedávnem jsem tu měl něco podobného, pane Aťan :-) Je-li kokot volič, kokotem nezbytně musí být i jeho volený zástupce - už nevím, kdo to řek, ale zdá se mi to pravdivé čím dál víc.

29.05.2012 13:56:45 | Bipolar Bear

:-)) něco jako dilema vejce - slepice

každopádně jsme v řiti

29.05.2012 15:20:23 | Aťan

i když to chápu částečně jako vtip s tím násobením. Přípouštím, že jsou lidi, kteří nezvládnou 3x4, mají pak být zbaveni práva volit? Co ale hůř, jsou lidi, kteří to zvládnou, ale stejně si zvolí blbce. On asi kdyby existoval jednoduchý filtr, tak ho stačí jen užít...
Já z těch všech demonstrací jsem tak nějak naučenej právě pro přímou demokracii (to je ta občanská společnost... teoreticky :) ), jenže ta praxe... (což je potom ten vtip se sopkou).
(a radši na to nereagujte, jen jsem si musel ulevit :-) )

29.05.2012 18:03:01 | ewon

Přímé demokracii se daří tam, kde obyvatelstvo už dosáhlo na určitou úroveň - např. Švýcarsko. Několik jednoduchých otázek ve volební místnosti, nic složitého, natož diskriminačního. Tato vyčleněná skupina "nevoličů" by kupodivu vydělala nejvíc. Míň rozkradených miliard pomůže financovat sociální programy, vzdělání, zdravotnictví, služby.

29.05.2012 19:32:08 | Aťan

S tou úrovní by to mohla být pravda. Že by si hlupák uměl vybrat, co je pro něj správné- na tom asi něco bude. Mě jde spíš o to, že lidi, kteří zvládnou počítat a vědí, kdo je prezident ještě nemusí vědět, která strana je pro ně ta správná. (a soudím tak ze sebe)
Kdybych to měl hodně zjednodušit: tak malé vzdělání => malý příjem => volím KSČM a ČSSD. Ale ne nechám to bejt. Já tak nějak chápu o co jde Aťanovi i jsem pochopil, co si myslí Bear. A nebudu to rozviřovat. :-) (stačí co komentuju jinde)

29.05.2012 19:45:47 | ewon

:-))) dík, že si vzal v potaz můj korektorskej zásah. číst ten blog zatím nebudu.

29.05.2012 12:53:25 | ewon

Tož co bych nevzal - máš pravdu :-)

29.05.2012 13:57:29 | Bipolar Bear

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí