Úvaha Bez názvu

Úvaha Bez názvu

Anotace: Múzy? Ty už nám došli...

"Něco napiš..." to se vám všem lehko řekne. Myslíte si, že je to tak lehké? Pokud mám být přesný, musím podotknout, že ono napsat není až takový problém, ale vymyslet námět. Nebo jen hrubý smysl díla samotného. Poezie nebo próza? "Nevím..." se mi dostává jako jediná odpověď. "To je na tobě... To ty jsi tu umělec." nezapomene nikdo dodat s ironickým až sarkastickým tónem v hlase. Dřív jsem měl nápady na pár "pohádek" dá-li se to tak vůbec nazvat, ale nikam jsem si je nepoznamenal a to víte, má paměť je děravá. Pamatuji si jen jejich postavy. Vím, že v jedné byla myš od počítače a laptop s rozbitým touchpadem. Ve druhé jsem psal o vytrhlém kabelu, který vedl k anténě na Wi-Fi připojení. Asi nademnou bděla nějaká múza. Možná, že každý, kdo toto "dílko" momentálně čte, si říká "co jsem to jen za vola, že čtu takové hlouposti". Chápu to. Já si totiž říkám "Co jsem to za vola, že píšu takové hlouposti .. " Vidíte, je to velmi podobné, ač jsou zde patrné niance v pisateli a čtenáři. Například v tom, že vi se od těchto myšlenek odpoutáte "překliknutím" na jiné okno, ale já je z hlavy nemůžu dostat.
Autor Mandi, 05.11.2012
Přečteno 348x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí