Předmět,který mě potěší...

Předmět,který mě potěší...

Anotace: Týká se to mírně Vánoc,ale....no ohodnoťte sami

Předmět,který mě vždy potěší je vánoční stromeček.Můžeme ho vidět jen část roku a v ty nejkrásnější chvíle,v době radosti a splněných přání.Mám ráda jeho vůni,která se prochází po našem bytě.Pro mě je krásný a vzácný,jako ten nejdražší briliant.Na tento kouzelný čas se každý rok těším,ale teď se Vánoce začínají ztrácet v nekonečném shonu a a ni já nemám čas je pořádně vnímat.Navzdory tomu doufám,že stromeček bude vždy tím nejkrásnějším symbolem,který ochraňuje na Štědrý den naše dárky a dává do nich ten krásný hřejivý pocit.Nejde,ale pouze o dary,jeho strojení je zážitkem samo o sobě.Je mi jedno,zda bude jednobarevný,dvoubarevný či strakatý,je nádherný sám o sobě,jako by v sobě skrýval ten pocit štěstí,kterým nás naplňuje.Když se den překulí v noc,v tu krásnou a kouzelnou nicotku,získává tu moc,kterou otvírá naše srdce.Naslouchá našim tužbám a vyvolává v nás ten krásný hřejivý pocit,který dále rozdáváme.On roztává ledy mezi námi a prostupuje nás štěstím.Škoda,že jeho moc je tak pomíjivá.Všechno po večeru zanikne a v mnohých srdcích je druhý den malá skulinka smutku,že to všechno pro co se tak snažíme,jednou nocí pomine.Stromeček je už jen kulisou,která je postupem času jen vzpomínkou na chvilkové šťestí……
Autor Haydée, 14.01.2007
Přečteno 268x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkná úvaha!

03.06.2007 21:10:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí