Rýchlosť!

Rýchlosť!

Anotace: Malá úvaha o rýchlosti

Len nasadneš. Zapneš pás, pevne uchopíš volant a zhlboka sa nadýchneš. Zaradíš rýchlosť a pridáš plyn. Stávaš sa feťákom. Nepoužívaš lajnu na šnupanie. Miesto nej je dvojitá čiara. Nepicháš si ihlu priamo do žily. Tú nahradí plynový pedál. Tvojou nirvánou je červená časť tachometra. Patríš k tým vyvoleným, ktorí sa neboja pritlačiť plynový pedál až k podlahe. Posúvaš hranice ľudských možností.
Stávaš sa štetkou a rýchlosť tvojím pasákom. Žiješ len na pár kilometroch. Len tam si slobodný. Žiješ len pre pocit adrenalínu a extázy z maximálnej rýchlosti. Žiješ len z túžby predbehnúť aj vietor. Snívaš o aute, ktoré by v preteku nikdy nevidelo pred sebou zadné svetla.
Ale za toto sa platí a verte mi že veľa. Kruto veľa. Platí sa za to vlastným životom. Kolo za kolo, kilometer za kilometrom chceš byť stále rýchlejší. Túžba dosiahnuť maximum ťa naplno ovláda. Nikdy sa nevzdáš volantu, aj keď ti život neraz vykričal, že ti dá vyhadzov.
Stále jazdíš na plný plyn a tvoj život visí na vlásku.
Autor Korolenko, 03.12.2012
Přečteno 335x
Tipy 3
Poslední tipující: Sarah, Jan Voralberg, Joe Vai
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí