Proč Turecko?

Proč Turecko?

Anotace: Kdo nenavštíví nepochopí, spousta lidí odsuzuje Turky hromadně jako muslimy- teroristy, není to tak, je to špatně utvořený hromadný názor. Křesťané se vraždí mezi sebou taky... tak v čem je problém? V neznalosti, pojdte si přiblížit tureckou dovku :)

Proč Turecko?

Písečná pláž, která se zdá téměř nekončící se klikatí pro můj pohled neznámo kam. Vlnky oplachují písek, vánek mi pročesává vlasy a v mých uších zní šum mořské vody. Slastně zavírám oči a nasávám vůni celého tureckého života. Z dálky ke mne doléhá hudba diskoték. Rytmické melodie rozhoupávají moje myšlenky. Ještě jeden pohled věnuji hvězdné obloze, než se nechám, unést centrem veškerého dění. Procházím širokou pěší zónou, kde se mě obchodníci vyptávají odkud jsem. Pokud odpovím, podnikavě začnou odhalovat různé české fráze…jsou tak milí! Někomu jejich počínání může připadat nepříjemné, ale jsme na dovolené, pojďme se bavit! Usmívají se za každé příležitosti. Okouzluje mne jejich neskutečná chuť do života a všeho kolem. Oni snad neznají špatnou náladu! U jedné restaurace mě zve pohledný mladík na čaj. Nemůžu odolat, nejen jemu, ale ve směs všem tureckým krasavcům. Jeden jejich pohled z očí do očí pro mne znamená minuty blouznění. Tmavé oči mají hloubku, jiskru a můžete si v nich leccos přečíst. Spousta Turků se netají se svými pocity, nestydí se říct co cítí, tím se docela liší od evropštějších mužů. Mají smysl pro seznamování, okouzlování a tanec. Hodně z nich jsou hráči nebo přeskakují z jedné turistky na druhou a tak nestačí poznat pravou lásku. Když se ale takový turecký mladík zamiluje, pokud je to jen trochu možné, svou lásku si chrání, je jí věrný, váží si jí a má hluboký smysl pro rodinu. Je pro ně důležité, aby se partnerka ,,nosila.“ Žárlivost se, ale nedá s nikým porovnávat… Pokud se do vás nějaký tamější mladík nebo snad i stařík zblázní, můžete klidně počítat i s tím že Vás, i když ho milujete, užene. Doslova vás pohltí, aby dosáhl svého….. jako bychom byly nedostatkové zboží? :) Proč mě tedy Turecko zaujalo? Lidé stojí při sobě, milují svou zem, jsou opravdovým národem. Srší z nich energie a udělají pro Vás první i poslední. Na romantických plážích Vás ovane větřík a urostlý barman s magickýma očima Vám přinese drink až na lehátko. Lidé se baví, slunce hřeje, moře šumí, hudba hraje, co víc si přát?
Autor chumka, 15.01.2007
Přečteno 265x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Jo úplně Ti rozumím, nedá se na to zapomenout:-)

15.01.2007 22:39:00 | grázlík

já byla v Turecku na dovči a ti Turci mi všichni nadbíhali (jako všem...) takže to bylo upe hrozný... ale jiank vpoho... :) nic proto Turecku...

15.01.2007 21:14:00 | Marketka3x3

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí