V mé mysli

V mé mysli

Anotace: Koukám na ní jak zhluboka oddychuje, leží na zádech a je tak krásná a nevinná. Všichni...

Koukám na ní jak zhluboka oddychuje, leží na zádech a je tak krásná a nevinná.
Všichni jsou krásní a nevinní když spí, všichni mají ve tváři tu sladkou nevědomost. Občas se zamračí, občas se usměje, asi se jí zda něco ošklivého ale i hezkého, chci aby se jí zdálo něco hezkého, chci aby se usmívala.
Dneska jsme se ani neobjali na přivítanou, pracovala a nějak to nešlo. Je mi to tak líto. chtěl bych cítit její vůni a držet jí kolem pasu. Ooo ano jenom tak kolem pasu. Ale jak se znám stačit mi to nebude. cítím jak mě polévá horkost a stačí malá představa lehkého polibku a už se mi mé mužství tlačí na kalhoty, má zhouba. Klidně bych si jí vzal před ni, před naší společnou kamarádkou. Jak vzrušující představa že nás kamarádka pozoruje, mam pocit že ještě chvíli a prasknou mi kalhoty pod návalem krve do mého údu. Odhodlávám se k činům ale pouze v mé hlavě. V mé mysli je vše dokonalé. V mém světě nikdo neprohrává. V mé hlavě, mysli, světe.
Autor Mrtvak, 30.01.2013
Přečteno 484x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí