Bolí to- kam se podíváš!

Bolí to- kam se podíváš!

Anotace: ...nejdřív jsem ho chtěla podříznout, ale pak do mě vjela bezmoc...

Tak nevím co s tím mám dělat? Co mám dělat s ním, s námi?! Po 8měsících se najednou dozvídám, že je to pravda, že mě ten můj šestej smysl zase nezradil!
Jsme spolu skoro 5let a já jsem se za celou dobu necítila tak mizerně a vyprahle jako dnes!
No jo tak má půl roku milenku, děje se to pořád, že? Všude! Vydržela bych to, jenom kdyby s tím nesouvisely další věci. Kdyby se s ní chodil jen vyspat, ale výlety do Paříže?? Procházky, obědy, dárky, peníze... a teď ta moje bezmoc.. veškerá síla a energie jsou pryč, jsem absolutně prázdná, jenom ty slzy se derou ven jako vodopád.
Nevím jak mám žít s ním a nevím jak mám žít bez něj... malej bez něho nemůže být.. kdybych byla jen já, zbalila bych se aspoň na pár dní a jela pryč, prostě bych utekla, vyčistila si hlavu, ožrala se do bezvědomí a pak bych měla možná sílu a energii se tomu nějak postavit! Možná..
Jenomže já jsem pořád tady a prcek než usnul se ujišťoval, že zase zítra budeme blbnout s tatínkem... nevím jak dál..
Autor mlara, 25.02.2013
Přečteno 461x
Tipy 1
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Na úvahu je to málo, ale pokud skutečně prožíváš to, o čem píšeš, pak musím říct, že to skutečně nemá jiné řešení, než odejít a počkat si, až to přebolí, oba.

26.02.2013 13:04:30 | Inna M.

Je to smutné, ale možná, že Ti pomůže třeba jen to, že až zase potkáš na ulici maminku s postiženým dítětem, ..., tak se Ti Tvůj kříž bude zdát hnedka mnohem lehčí.Držím palce.

04.07.2013 12:29:24 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí