Všichni jsme tak zatraceně šťastní..

Všichni jsme tak zatraceně šťastní..

Anotace: Jsme tak ztracení v přetvářce, že už ani nepoznáme, co vlastně opravdu cítíme..

Občas v noci jen tak ležím, zírám do tmy a sním o tom, jak všechno bude zase jako dřív. O tom, že se můj život nikdy nezměnil, všechno je v pořádku a já se neustále nepropadám do bezmoci.
Někdy skoro uvěřím, že to tak opravdu je. Ráno se ale probouzím do pořád stejné reality. Do světa, kde nic není správně. Do světa, kam nezapadám, a kde nejsem šťastná.
Nasadím ten falešný úsměv a vyjdu z pokoje.
Jak se máš? Fajn a ty?
Pořád dokola a nikdo nevidí bolest, kterou skrývám.
Co ostatní? Jsou na tom stejně nebo jsou opravdu tak šťastní, jak se tváří?
Snad to ani nechci vědět.
Kolik bolesti se skrývá za všemi těmi úsměvy? Kolik lidí propláče noci, aniž by o tom ostatní věděli? Kolik z nás touží se už nikdy neprobudit?
Proč prostě nemůžeme říkat, co opravdu cítíme? Proč se nemůžeme navzájem obejmout a utěšit?
Proč pácháme věci, které nejsou správné. Ubližujeme ostatním i sobě, aniž bychom se ohlíželi na to, co tím působíme?
Nikdy nepochopím význam slova lidskost…mělo by vyjadřovat lásku, odpuštění, dobrotu, důstojnost..všechno, co je správné.
Já v nás ale nic takového nevidím. Myslím, že opravdový význam slova lidskost je v sobectví, ničení, ubližování, týrání, přetvářce a bolesti.
Pak ale nechci být člověkem!
Autor Sophie, 02.03.2013
Přečteno 434x
Tipy 2
Poslední tipující: Robin Marnolli, Týna
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moje odpovědi:
K první části - dobří přátelé rádi vyslechnou i nářky a mají o tebe opravdový zájem. Jde o to takové najít.
K 2. části - člověk se narodí jako malý sobeček a záleží na mnoha okolnostech, jak se vyvine a v dospělosti by měl intenzivně sám na sobě pracovat, aby získal svůj správný charakter. Takže lidi jsou zkrátka různí.

27.06.2013 09:33:51 | Inna M.

Každý svého štěstí strůjcem...
RM.

02.03.2013 20:11:50 | Robin Marnolli

http://www.liter.cz/basne-zivot-773686-cist

čti.. !!!

02.03.2013 18:45:08 | Joe Vai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí