Život je....

Život je....

Anotace: ...někdy dlouhý, a někdy až příliš krátký...

Jak začít, které slovo zvolit a proč???

Úvodem tedy slovo.... na počátku přeci bylo slovo...
Tedy Život je...
A on dopravdy je, alespoň ti co se narodili a tudíž jsou tak žijí. Někdy je život velmi dlouhý, ale někdy když se vám začne dařit, netrvá to moc dlouho, tak se vám život krátí. Ty oka mžiky jsuo velmi krátké. Pak notně přijde a zakročí vyšší síla, která nás udržuje v reálných hladinách naší touhy, vášní a žádostí a v tu ránu je konec. Tu tam jsou doby kdy se vám dařilo a nastává období, kdy byste raději život zabalili a dali "štafetový kolík" jinému... "Ne děkuji už nechci"... Prostě zjistíte že život je... je dlouhý, krátký, někdy krásný, jindy velmi ošklivý, ale je... Nejdhorší by na životě bylo, kdybychom si ho záměrně chtěli odebrat... Na to přeci nemáme právo nebo ano??? Vždyť jsme tímto obdařeni, i když jsme někdy v situacích, kdybychom se chtěli postavit stranou a nechat projít ty rychlejdoucí, co pospíchají, ale někdy to doopravdy je tak. Člověk si život musí užít... Ne proto že je to člověk, ale právě proto, že je to jeho povaha.Úžívání života si představuji v nějaké prospěšné činnosti. Pomoc druhým, publikace, výchova druhých, řešení jejich starostí... To vše je náplň života. Nicméně je potřeba si uvědomit že na světě jsme kvůli druhým... Odtud tedy odpovědnost za druhé... Život je doopravdy krátký (zvlášť ty krásné a příjemné oka mžiky odejdou, jako kdyby voda je vzala, ale zato ty ošklivé tu zůstávají a jsou tu bytostně pořád a skoro doživotně...)Někdy je tedy život dlouhý... Záleží na kriteriu hodnocení délky života...Pro mě život je. Jestli je dlouhý, nebo krátký to nevim, ale prostě je. Faktickou věcí je, že je. Tak jsem leckdy chtěl aby už nebyl... Ale doufám že život bude a že my budeme šťastnější, i když s námi budou doby a období velmi tvrdé a složité a obtížné...

Ukončení života není dobrou známkou našeho boje...
Musíme si opatřit meče, a po vzoru sv. Petra který chránil Ježíše před farizejem, jít do boje... Nemilosrdně avšak střízlivě a s rozumem. Musíme si svoje místo v životě vybojovat. Apeluji pořiďte si "meče" a bojujte. Bojujte každý tím svým mečem a prodlužte si tak život.

Vždyť tím mečem může být třeba slovo, čin, nebo skutek, který projevíme, nicméně měli bychom na tomto světě bojovat a nepoddávat se nástrahám a výzvám...

Abychom byli stateční... musíme....
Žádají nás o to... Stát, obec a každá jednotka potřebuje bojovníky... Ať to jsou bojovníci se zbraní a nebo se "zbraní". To nevadí. Náš život ať je krátký či dlouhý si zaslouží boj. Sám Herakleitos to říkal...

...Nicméně...

Závěrem bych rád dodal, že jestli je vám 5, nebo 50 nezáleží na tom, ale záleží na tom, jestli byl doposud Váš život dlouhý, či krátký... Ve spěchu, honičkách a rychlosti se život výraszně zkrátí, ale když je rozvážný, je vlastně velmi prožívaný a dokážete si ho užít 2x, 3x 100x více než ostatní... Jenom stačí občas zastavit, zamyslet se a vyjde vám že 1+1 jsou dvě...

Tedy život je...
Autor A.N.D.Y., 18.01.2007
Přečteno 355x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí