Úvaha hodinová, nebo hodinková???

Úvaha hodinová, nebo hodinková???

Anotace: Já ani sám nevím...

Ani vlastně nevím jestli jde o hodiny, nebo o hodinky...
Nicméně tuhle úvahu píšu z inspirace stříbrných náramkových hodinek, které tu mám před sebou a jež právě sleduji...
Stejně rychle a pořád sejným směrem ,po stejné trase běhá rušička vteřinová a pořád nám dává najevo, co všecko právě zatracujem a co všechno někdy nadejde... Je to právě ona, ta nejrychlejší ručička ze všech, ta co se nejvíce za svůj ručičkový život unaví a naběhá. A ta právě je ze všech ručiček nejnekompromisnější. Právě na téhle ručičce u hodinek je nejlépe vidět jak je každá chvilka krátká... Co bylo už není..A co bude??? To nevíme... V to jen doufáme, a v to věříme...Nicméně to co je za ručičkou, o tom víme, tím jsme si jisti, to co je před ní, tím nikoli... Vlastně ona ta ručička u hodinek je docela šikovná, moudrá a schopná...Ona sama určuje co bylo a co bude... Ona má tedy vlastně tu největší moc z nás všech... Takovou nemá ani podle Ústavy prezident České republiky, ani třeba USA, nebo Bůh.. Jen tahle ručička, jediná z té svaté trojice ručiček má takovou moc...Je tak silná a přitom toho má tolik na práci...je 60x rychlejší než ta středně rychlá a 3600x rychlejší než ta nejmenší ručička.Je to zázrak zvaný příroda...

Pozastavte se a všimněte si tak toho fenoménu zvaný ručička u hodinek... Možná že v jeho uvědomění nabydeme obrovské síly a moci...a nebo taky ne...Záleží na subjektivním posouzení."Pantha rhei (Heraklitos)"
Autor A.N.D.Y., 19.01.2007
Přečteno 253x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dívám se na tu ručičku a uvědomuji si, jak mi čas protéká mezi prsty. 1,2,3,4...vteřiny tiše tikají. Zajímavá úvaha

S požehnáním

21.01.2007 13:17:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí