vánoce lásky čas?

vánoce lásky čas?

Anotace: zamyšlení nad smyslem vánoc

tak nám venku začalo mrznout,kalendář nás upozorňuje, že se blíží zvláštní čas, kdy je každý z nás dojatý,v obchodních domech hraje krásná hudba a začal útok na naše peněženky, tedy pokud v nich něco je. V případě, že se nachází prázdné je zde možnost podlehnout lákavé nabídce půjček. Většině lidí se zrychluje tep a přemýšlí jak projevit svoji lásku ke svým bližním. Protože žijeme v uspěchané době kde nemáme na nic a na nikoho čas, tak nákup dárků se stal naší ulitbou za naše dluhy v mezilidských vztazích. Mám rád sednout si v obchodních centrech a pozorovat šrumec kolem sebe , kdy lidé začínají podléhat nákupní horečce a snaží se koupit pro své milé to nejdražší na co narazí. Při tom vánoce mají zcela jiný význam. Je to doba kdy bychom se měli zastavit, najít si čas si sednout s těmi, které máme rádi a prožít s nimi krásné chvíle,které nejsou postaveny na tom co jsme koupili, ale na tom co cítíme ve svém srdíčku. Jak život utíká a člověk stárne, tak si čím dál tím více uvědomuji, že nejvíce člověku chybí dotek milého,který tě vezme za ruku, podívá se do očí a řekne to prosté mám tě rád a je mi s tebou dobře ne proto co máš, ale proto jaký jsi. V dnešní době plné agrese a nemoci zvané hamižnost se toto moc nenosí, ale je to asi v životě to nejdůležitější a nejkrásnější  co můžeme získat i dát a nedá se koupit, ale musí být v našem srdíčku. Přeji každému z nás,abychom pod stromečkem nenašli jen dárky,které omrzí, ale člověka,který nás má rád proto jací jsme a nebojí se nám to říci  a chce to s námi i žít. To je ten nejdražší dárek,který nelze koupit, ale jen si ho přát.

 

 

vánoce jsou zvláštní čas

kdy může láska vstoupit mezi nás

 

kdy vločky z nebe padají a andělé nám zpívají

píseň o tom, že je krásné život žít

když můžeš druhého za ruku vzít

a necítit se nikdy sám

protože jsi našel toho kdo má tě rád

 

 

 

 

 

 

Autor jiří slunce, 27.11.2013
Přečteno 455x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí