Osud

Osud

Anotace: Osud.

Osud. To slovo slýcháme dost často. Co je osud? Prý každý máme svůj osud napsaný. Jenže kdyby bylo někde napsaný co a jak se stane, tak nač by potom byl náš žívot? jakou by pak mělo cenu vlastně něco dělat? Já vím. Nikdo z nás vlastně neví, co je napsané a dané. Tak jak potom můžeme říct, že je to osud? Myslím, že každý z nás už někdy přemýšlel jaké by bylo kdyby něco udělal jinak a nebo kdyby se rozhodl pro tu druhou cestu...
Co nás nutí udělat věci tak jak sme je udělali? Je to strašně zvláštní a asi prostě jen potřebujeme nějakou omluvu pro to jak sme se rozhodli.Je přeci jednodužší říct to je osud než "bylo to mé rozhodnutí a pevně si za ním stojím."
Já osobně úplně nesnáším ten pocit kdy se prostě musím rozhodnout. Je to jako bych stála na obrovské křižovatce, ale vím, že když si vyberu jednu z cest, tak už se vědšinou nebudu moct vrátit a zjistit jaké by to bylo kdybych se vydala tou druhou cestou. Prostě si vyberu a druhá cesta jednoduše zmizí. No řekněte. Není to nespravedlivé?
Já vím. Život přeci není vždy spravedlivý a ne vše je fér. Asi je dobře když nevíme vše. Třeba by sme pak byli ještě víc naštvaný.
Autor kokina85, 30.05.2014
Přečteno 344x
Tipy 1
Poslední tipující: Robin Marnolli
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tvá anotace mne nejprve odradila, ale pak jsem si řekl, že to překonám...a ejhle...anotace je začátkem textu, který se ale stočí trochu jiným směrem.
Předpokládám, že anotaci jsi nevyplnila a tento server v tomto případě automaticky dá začátek textu, což může být (a v mém případě bylo) zcestné!
Prosím...anotaci je třeba vždy vyplnit...ale pokud nechceš, stačí tam dát jen tečku a bude to o.k.:-)

K. textu...na osud nevěřím...čistě selskou logikou(a o tu se poměrně opíráš)
pokud jsou má rozhodnutí dílem osudu...potom netřeba se rozhodovat, jelikož je předurčeno, jak to dopadne.
Dle mně je víra v osud celkem mimo.
Jsem člověk svobodný a dělám různá rozhodnutí.
Ano, spousta rozhodnutí nemá výsledek dle mých představ, ale to je proto, že jsem nevzal v úvahu další hlediska, které by mohly mé rozhodnutí ovlivnit.
Proto, pokud je čas, je třeba o každém rozhodnutí přemýšlet, aby mělo co možná nejmenší nečekané dopady na můj život (zcela to podchytit nikdy nejde)
Věřím v bibli. A v této knize, jejíž moudrost nikdy nezestárne jsou důkazy, že "osud" neexistuje, naproti tomu lidé jdou nedokonalí a často dělají chybná rozhodnutí.
Některá rozhodnutí, jak píšeš, se nedají vrátit...o to důležitější je, důkladně si volbu promyslet.
Celkem pěkná úvaha. (i přes nezájem čtenářů...na tom si stojím.)
PS.: možná to ale kazí ten úvod v anotaci...
RM.

31.05.2014 11:39:35 | Robin Marnolli

Děkuji za upozornění. Už jsem to změnila jen na osud.:)

31.05.2014 23:01:57 | kokina85

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí