The little things - Malé velké věci

The little things - Malé velké věci

Anotace: (angličtináři pochopí, proč se mi tak líbí to "the", pro neanglicky mluvící http://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglicti ne-articles)

Není to tak dávno, co jsem vyrazila jako Honza s ranečkem (dneska se tomu říká handlugidž) a malým bronzovým slonem v kapse do světa. Posbírat zkušenosti, potkat jedny z nejbáječnějších lidí, kteří existujou, zbavit se nudy, stereotypu a otupělosti ze života (a taky všeho, co mě za dva roky naučili ve škole), naučit se dobře anglicky a splnit si pár snů. A nevědomky, jako bonus, jsem našla i smysl života.
Život bez malých věcí: 7:00 ráno. Budík. Vypustit krakeny. Dát si kávu a snídani. Spěchat na autobus do školy. Sedět v poslouchárně. Čekat na autobus domů. Uklízet a vařit. Dát si večeři. Zavřít krakeny. Mít sex. Nastavit budík. Jít spát.
Život s malými věcmi: 7:00 ráno. Tancovat, když budík hraje oblíbenou písničku. Krakenům svítí slunko, dusot kopyt, vlající hřívy. Srkat horkou voňavou kávu a válet ji na jazyku jako víno. Utíkat na autobus a cestou podržet dveře sousedce s dvojčaty. Učit se něco nového a poděkovat. Pozorovat život ve městě, usmívat se a mezitím čekat na autobus domů. Zvelebovat a ochutnávat. Vyprávět a naslouchat, když se večeří. Chrastit kbelíkem ovsa a zavřít krakeny. Milovat se. Nastavit na budík novou písničku. Nechat si něco hezkého zdát.
Vidíte to taky? Jak je smysl života v detailech, v malých věcech (a tak mám malý byt, malý plat, malého muže a malého psa), v pár milých slovech navíc. Proto se asi tak špatně hledá a člověk někdy snadno prochodí půl světa, aby ho pak objevil ve vlastní kapse v podobě slona se zvednutým chobotem pro štěstí.
Autor ježa, 02.09.2015
Přečteno 351x
Tipy 4
Poslední tipující: Kyška, Jin&Jang, ewon
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hezké. Není nad to umět si život dělat život krásným, vnímat a vychutnávat.

25.06.2017 22:37:02 | Kyška

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí