Realistická úvaha

Realistická úvaha

Amerika se směje, a ta se směje nejvíce, Tsipras se směje a září, když přicházejí do Němec další a další Syřani, Eritrejci, černoši, ...., Merkelová se směje, ale již křečovitě, třeba se bojí, že by mohla dopadnout jako svého času slavný italský Duce, sluníčkáři se smějí, blázni se smějí, a co Evropa?, ta začíná plakat.

Ekonomický kolaps je za humny, nepokoje gradují, vzduch začíná být hustší a hustší, lidské aury jsou v napětí, a výsledek?
Voda a olej jsou tekutiny.Lidé jsou tekutiny, ale vodu s olejem se nikdy nepodaří spojit(rozdílné rasy nikdo nespojí).

Příkladem je Amerika.Problémy mezi bílými a černými jsou tam stále, ba dokonce se opět zvětšují.
Učte se být skromní, přijdou časy, kdy budou lidé líbat krajíček chleba, a nedej, abychom se dočkali toho, co je Psáno, že Živí budou závidět mrtvým.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 03.11.2015
Přečteno 374x
Tipy 5
Poslední tipující: Akčilev, Frr, eLs, isisleo
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tohle je fakt hrůza, kdyby se lidé trochu zamysleli a ptali se sebe, jestli jim to za to stojí :(

08.11.2015 17:00:04 | Simík Klimík

Lidi jsou prostě jen nedokonalí.Jediné co stále vítězí, je ale i tak ve finále Láska, a nakonec i ten nedokonalý rozum.Svědectvím toho, že to tak je, je to, že ještě jako lidé existujeme.

08.11.2015 17:27:00 | Jeněcovevzduchukrásného

..k tomuto..bohužel..není co dodat..snad jen..nedejme se..

03.11.2015 20:38:07 | isisleo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí