Vidění - Kreativní dimenze

Vidění - Kreativní dimenze

Anotace: Příprava a esejistická meditace na téma proč dál studovat a kam ubírat své budoucí směřování a tvůrčí působení, v rozsahu oborů audiovizuální tvorba, praxe a rozdílné úkoly ze školy a mimo ně; po ose na níž se již dlouho chystám, Pamět a zhodnocení minulé

...Včerejšek byl dílnou pro líheň tvůrčích nápadů v polozapomenuté žerdi mé rudohlavé vášně pod spoře zeleným světlem kavárny mého domovského kina Hvězda v Uherském Hradišti; přepis přenáším z původního červeného pera rukopisu:

dnešek, je nová výzva, nová dimenze, nové průniky světlem a polaritou hmoty, přes všechno různé a znamenité, líhnou se tvůrčí nápady ven, na zem, sem, mezi nosem a ústy střídají se pústy a různé bysty slova, jako tekutá olova chápou se mlýnů i stínů.

Toto neměla být esej o pramenitém zrnu a životu, jen něco co zanechalo notu nepostřehnutou...

Autorství, myšlenky podané k autorství rovnosti i sem někam mimo zeď tmy...

Kamera, právě vyslovené a natočené sbírkoví korálků a sítnic jež se třpytí někde ve větru a plameni bez boje...

Režie, život a opravdová spousta načiní co ve vizi jeden uzří za památného svícení světla a lokací rolí jež jsou v mysli k učení, než se setmí na boží holi...

Střih, ty dva obrázky posouvané tím co je vše a přesto přesně definované a nemyslitelně k sobě osnované mrknutí kratším než pelesti nanosekunda...

Zvuk, atmosféra stoupá mezi plástve desibelů, prostorový projektant představivosti mi mizí před očima, ruchy se kupí místností až k membráně kohlei...

Eseje, forma, která umí být ryzí a pronikavá, když se blíží k básni psané za širokého šepotu věku...:-)

Román, ta věta na konci, jež tě obvykle probudí k citu a sametové nostalgii z pravého vítězství života nad tím, co obvykle má v moci ona černočerná, naděje, jež chodívá blíž než se divy plaší...

...
Takové jsou mé definice, činím je tak prudce a lehce, že nesnadno chce uvěřit se mi, že žijeme život mezi dimenzemi, jako na rukou a větvích, obkrajujích světloplaché monstra dolů krajinou, takovou krásnou, podivnou, jinou....


Kompozice, přišel čas si k tomu sednou ujasnit si pojmy, jako trpělivost a píle
a projít si všechny motivační faktory a mantinely, jakými se má procházet člověk
s tvůrčí dimenzí a viděním ve slova nezachytitelnosti, co s tím, ten člověk se snaží být něčím co je nástrojem mu svépomocno, být tou hrou a formací, tou enstází....

Tvorba a její proces je pro mne superiorní entita, sublimné sdělení tak mohou proudit na povrch a být sdíleny se světem, otázka mediumní komuniace je zde vrcholná. Pokusím se vyhradit vůči typům tvorby a naslepo stříhaného materiálu tvůrčího času, který je jediným vlastníkem toho co odpovídá tomu čemu rozumím jako Tvorba.

Otázka tvorby je otázkou izolace ostatních životaschopných impulsů a potenciálně škodlivých interupcí do tohoto procesu. Přestávám se zajímat o své ego neboť mám erupci v hlavě a nesnažím se to potlačit. To hlavní co mne zajímá je identifikace a definice žánrů a oborů, o které se zajímám a které chci studovat, neboť tím tak budu moci sdělit a vyjádřit vizi všemi kreativními prostředky a úrovněmi, včetně architektury a tektonické projekce.


...

Obory:

Kamera:

Dílčí úkoly

Zvuková skladba/desing

Výtvory

Stříhová skladba:

Dělení pozic...


Ostatní:

Slam Poetry/Divadlo/Hudba Rap

...

Emblémy, audiovizuální kruhy, metaadimenze....
...
Autor Happyyz, 13.11.2015
Přečteno 374x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...a ejhle...vždyt Ty krasne spěješ,,,

04.12.2015 21:00:10 | wsax7

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí