ISLAMIZAČNÍ MAJDAN EVROPY SE ROZJEL !!!

ISLAMIZAČNÍ MAJDAN EVROPY SE ROZJEL !!!

Anotace: V čem jede Evropa ? Je opravdu tak bezbranná? Jsou politici zastrašovaní? A jak? Přeci nemohou být všichni tak hloupě a naivně sebevražední? Řeknu vám. že jsem opravdu ráda, že již nejsem mladá. Co čeká mladou generaci je naprostá hrůza -boj o holý život

.
Dobře si poslechněte, co tento člověk říká. Douám, že mi to Liter nesmaže ani nezablokuje. Jde i o jeho budoucnost.
.
http://video.aktualne.cz/dvtv/kuras-terorismus-nam-ma-nahnat-strach-kulturni-dzihad-nas-uk/r~7939c4268e1011e58dc0002590604f2e/
.
V čem je asi příčina zániku kultury civilizovaného člověka?

Dle mého názoru je to výsledek vítěství kapitalisticko-demo-demokratického systému nad sociálním.

A proč?

Nadbytek adrenalínu u mladé generace.

A z čeho, že?

Inu - práce není povinná a to proto, že jí vlády většiny evropských zemí nedokáží všem svým obyvatelům a hlavně mladé generaci, zajistit.

Rodiče nejsou schopni dopřát svým dětem slušnou výchovu.
Nemají čas se jim věnovat a většina již ani peníze na nějaké sportovní, či jiné aktivity pro své děti nemá.

Každé ráno vstávají se strachem, jestli nebudou propuštěni ze zaměstnání, jestli jim do výplaty vystačí peníze na základní potřeby pro rodinu, zda budou mít na lékaře.

Na své děti prostě nemají čas ani náladu.
A to je počátek zvyšování agresivity jejich potomků - NUDA = NADYBTEK ADRENALINU = potřeba těla k jeho snížení a vhodná aktivita není možná = zvyšování agresivity.

Nějak se přebytečného množství adrenalinu přeci mladí musí zbavit!

A tak se mnozí z nich začali po Hadrovce z nudy sdružovat ve skupinách a páchat přestupky. Začne to šikanou spolužáků, povalováním odpadkových košů, popelnic, potom jejich zapalováním, fetováním, aby se na chvíli ocitli ve "světě" bez starostí, poškozováním cizího majetku, např. čmáráním na zdi domů a jede se dál a náslilí stoupá.
Kriminalita a násilí.

V islámských státech se nadměrně rozrostl počet obyvatel.
-----------------------------------------------------------------

A tak si znepokojená Vyšší moc židovského společenství Bilderberg dala za svůj cíl, využít Islámu, jako zbraně ke snížení počtu obyvatel na planetě Zemi a poštvat Muslimy proti evropanům.

I. krok
Přes svého věrného sluhu USSA nejdříve uzavřít evropské státy do "pracovního tábora" - EU, podřízeného Německu, které podepsáním tajné smlouvy po konci II. světové války, se stalo jejím vazalem.

Postupně a zdárně se za 25 let podařilo německé EU u východních evropských zemích zničit ekonomickou soběstačnost a udělat z nich poslušné ovce.

II. krok
Tohoto hrůzného stavu úpadku charakteru a ekonomiky nyní využívá Mocné židovské společenství pro islamizaci Evropy, jejímž cílem je snížit stav obyvatel země.

USSA založila islámské teroristické buňky, které finančně a zbrojně podporuje, pomohla založit Islámský stát a nyní jej vypustila na nás - občany Evropy.

Do Evropy začali z válečných, islámských zemí proudit s muslimskými rodinami i mladí, silní a "nešťastní muslimští imigranti", hledající prý "mír".

80% z celkového počtu muslimských imigrantů je zmanipulovaných vidinou létajících pečených holubů do úst a až 20% z nich jsou teroristé a teroristické buňky, v tomto davu schovaní.

A tak se očekává, že se začnou křesťané s Muslimy vražit, což se již pár let děje a současný, zářný příklad je Paříž, teroristické útoky 13.11.2015 a vojenská odpověď Francie v Sýrii. A pojede se dál.

A tak, dle přání Mocného, světového, židovského společenství, ubude lidských příživníků, kteří jim ujídají z talíře a vydýchávají kyslík.

Myslíte, že se to dá zastavit? Já se obávám, že ne.
Autor vandule, 20.11.2015
Přečteno 498x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A něvěříte na plánované odlidňování obyvatel Země? Je to pro vás konspiračka? Hmmmm...tak jukněte http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/5810

A věřte, že to není jediný důkaz ;) Ale všechny je sem strkat nebudu. Leda na vaše přání ;)

No tak ještě jeden odkaz na tu konspiračku o Dvojčatech ;) https://www.youtube.com/watch?v=hCIg6IdzVik

20.11.2015 20:30:16 | vandule

přiznám se, že ten první odkaz je poměrně složitej na posouzení.
Našel jsem spíš něco na ten server (samozřejmě neověřené):

http://www.freepub.cz/2014/ac24-jejich-medialni-manipulace/

...tohle je vlastně nekonečnej problém: kterejm zprávám věřit?

20.11.2015 21:28:01 | ewon

Ewone jukni na ten druhý, ten je tak srozumitelný, až to bolí ;)

20.11.2015 21:35:05 | vandule

Tak ti napíšu, jak jsem to pochopil.
Nekoukal jsem na to na celý. Řekněme, že byla řeč o tom, jestli WTC7 spadla sama díky požárům, nebo díky tomu že tam někdo (prej vláda) dal výbušniny.
Výsledek vyšetřování (předpokládám, že vládního): spadla sama.
Konspirátoři: lže se nám, vláda nám lže, nespadla sama.

O tom těch 52 minut je.

Proč to tak je? Je to psychologickej vývoj. Když někdo nevěří ničemu, věří aspoň konspiracím.

Přirozeně, můžu se plíst. Většině těch věcí nerozumím. Nevím, jak rychle padaj budovy a proč a kam a nevím, co je termit. (krom toho mravence).

24.11.2015 16:21:45 | ewon

Jsi šťastný člověk a já Ti to mohu jen závidět ;)

24.11.2015 20:24:06 | vandule

pokusím se stručně.
Ano, je to absurdní se k tomu vůbec vyjadřovat.
Ano, pokud to říkám špatně, doufám, že to nebude číst moc lidí...

Pro českou ustrašenou populaci: spojení terorismu a Islámu rušit. Jednak rušit tenhle obraz v médiích. Podle mě vyvolává předsudky a dál přilívá olej do ohně. Zejména islámští duchovní by měli stokrát opakovat, že Korán neznamená politiku IS.
(jenže náboženství často slouží právě jako záminka nějaké politiky... Není náhodou Alláh úplně ten stejný Bůh jako mají křesťané a Židé...)

Zcela idealistické je potom odfanatizování těch zfanatizovaných z IS. Říct jim: vždyť vy se pletete. Za terorismus nepůjdete do ráje... Dělají z vás podřízené v boji někoho jiného.
Jak může fanatik skončit? Buď jednou pochopí, že se příšerně zmýlil, nebo tak že bude bojovat až do konce...
(btw. jak dlouho bojovalo Německo, než se vzdalo v druhé světové?)

20.11.2015 11:06:09 | ewon

Ve jménu Boha se už prolilo tolik krve že transfuzní stanice by neměli nouzi o krev.Fanatik se odpálí a už těžko kdy pochopí že všechno je úplně jinak.Pokud ti vymývají mozek odmala věříš že bojuješ pro dobrou věc na dobrý straně a až ti vyletí mozek z hlavy vezmeš ještě hezkou řádku civilistů sebou do ráje ...fanatika už těžko přesvědčí někdo že jeho víra je špatná a náboženství kterému věří jsou krvavá jatka ..to co se stalo ve Francii možná poslouží ještě k většímu masakru a média se přiživí a mají sólo kapra a zas o čem psát.Náboženství nikdy nebude jednotné a Bůh je tak ztracen ;)

20.11.2015 16:11:38 | xoxoxo

Snad vyjma Budhismu je veškeré ostatní náboženství jen prostředek, jak ovlivňovat myšlení lidí a nadělat z nich poslušné ovce. A také v jejich jménu (náboženství) vraždit podle potřeby. Nenávidím náboženství!

20.11.2015 20:26:19 | vandule

Možná že ta pravda je to co církev tak střeží..protože by to byl totální chaos věřících a pro církev totální kolaps..stačí si třeba přečíst zakázanou archeologii nebo dohledat jiné podobné knihy od lidí co se tomu věnují spoustu let a něco opravdu objevili někteří na to i doplatili ale naštěstí spoustá lidí nejsou zas takové ovce co by bečeli se stádem který se brání vidět víc protože je to pro ně pohodlnější snad mylně i bezpečnější přizvukovat i blbostem..

21.11.2015 14:37:20 | xoxoxo

Jojo souhlas. ;)

22.11.2015 01:38:37 | vandule

No myslím si že tohle blokovat nikdo nebude ..."je svoboda ne?";)))

20.11.2015 16:16:27 | xoxoxo

Hahaha, svoboda? Chodíš na FB? Asi ne, co? Už jsem párkrát byla bloknutá ;) A to nikoli za vulgaritu, ale za pravdu.

20.11.2015 20:23:27 | vandule

FB mě nebere a tu svobodu jsem myslela v opačném slova smyslu..tu nemá nikdo i když jsou někteří co myslí že ji mají ;)

21.11.2015 14:28:40 | xoxoxo

Promiň, nevšimla jsem si, že jsi svobodu dala do úvozovek.

22.11.2015 01:39:41 | vandule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí