Co chceš ...

Co chceš ...

Anotace: Poslední dobou slýchávám a čtu spoustu řečí, že někdo něco dělá proti své vůli a rád bych se nad tímto pozastavil.

Rád bych dnes nadzdvihl jeden problém. Problém se týká rozhodování a vnějších vlivů. V tomto případě, to jsou vnější vlivy především lidského, ale i jiného charakteru.

 

Je to prosté: Lidé se odvolávají na to, že něco nemohli udělat, protože je někdo přiměl, protože měli za povinnost ... a spoustu dalších hloupostí.

 

Zde bych rád zdůraznil jen jedno. Pokud jste se narodili, tak to jediné co musíte, je zemřít.

Konec!

 

Nikdo vás nemůže nutit dělat cokoli. Pokud se rozhodnete něco udělat, bude to vždy VAŠE volba a vy to BUDETE CHTÍT udělat. Je možné, že se vám to nebude líbit, že s tím SVÝM rozhodnutím budete nespokojeni, ale bude to VAŠE volba.

 

Ostatní lidé okolo tam nejsou od toho, aby vám řekli, kterou cestou se máte dát, ale upozornili vás na to, co se na té cestě nebo na jejím konci skrývá.

 

Pojďme si ukázat jednoduchý a reálný příklad, aby si všichni byli jisti, o čem mluvím.

 

Představme si jednoduchou situaci, která je po světě na denním pořádku. Stinná ulička, slečna a banda mladých idiotů, kteří si myslí, že vlastní svět. Dojde ke krátkému a vcelku jednostrannému rozhovoru, ve kterém se mladíci několikrát nemravně o slečně vyjádří, a poté se rozhodnou své řeči zrealizovat, právě na oné slečně. K tomu se připletete vy.

K dispozici máte: střelnou zbraň, pepřový sprej, provaz a balíček prezervativů.

 

Co uděláte?

Začneme tím nejjednodušším, protože 60% populace se otočí a dělá jako že nic nevidí, zatímco se snaží nic neslyšet.

 

Okolo 30% bych tipoval na vytažení střelné zbraně a vyhrožování mladíkům, že pokud okamžitě nezmizí zbraň použijí.

 

Zbylých 10% se dělí na ty, kteří použijí pepřový sprej, vyhrožují, že ho použijí, nebo jdou přímo k mladíkům a vyřídí si to s nimi ručně a další možnosti.

 

Do absolutní menšiny těch 60% a většiny zbytku patří volání čísla 158 (státní policie ČR) a volání o pomoc.

 

Teď se ale zaměřme na možnosti, které nejspíš nikomu na mysl nevytanou, ale jsou tam a jsou možné.

 

Nebudu jich probírat moc, jen ty bizardnější, abyste rychle pochopili, kam mířím.

 

1. Ta většině z nás asi nejméně pochopitelná, ale i tak možná. Vzít prezervativy a nabídnout je mladíkům se slovy: "Pánové, o této mladé dámě nic nevíte a bylo by pro vás bezpečnější, použít ochranu."

2. Přemýšleli jste co s provazem? Ano! Oběsíme se!

3.Ta, která nás napadla a některé z nás by napadla jako první hned na místě ... Prostě vytáhnout zbraň a všechny potřílet. Ano slečnu taky (to vás nenapadlo, co?)! Ať už by to bylo, protože byste ji chtěli uchránit před ponížením toho, co se stalo, nebo protože jste zešíleli ...

 

Dočetli jste až sem? Gratuluji!

 

Omlouvám se za tento morbidní, až cynický humor, ale jinak než extrémem tohle vysvětlit nelze. Má to celé jednu hlavní myšlenku:

"Můžete dělat cokoli se vám zlíbí, ale vždy musíte pamatovat na třetí Newtonův zákon! Ke každé vaší akci se bude vztahovat přirozená a logická (odpovídající) reakce."

 

Jinak řečeno: "Můžete dělat, co chcete, ale vždy si za to ponesete následky."

 

P.S. Upozorňuji, že následky jsou jak záporného, tak i kladného charakteru.

Autor Vyvrženec, 10.02.2016
Přečteno 354x
Tipy 2
Poslední tipující: Lioness, Frr
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Velmi nezajímavé nezamyšlení.

11.02.2016 11:20:11 | Lighter

Pročpak? Ohromte mě. Zjevně se pletu. Opravte mě.

13.02.2016 16:37:47 | Vyvrženec

Velmi zajímavé zamyšlení :)

10.02.2016 19:08:35 | Lioness

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí