Máme Skype, ICQ, Facebook, mobilní telefony, e-mail. Opravdu tak máme k sobě blíž?

Máme Skype, ICQ, Facebook, mobilní telefony, e-mail. Opravdu tak máme k sobě blíž?

Anotace: Jedná se o slohovou práci )zamyšlení) z hodiny českého jazyka. Vím, že tato práce není dokonalá a určitě by šla napsat lépe, ale za hodinu a půl jsem toho nedokázala napsat více a lépe.

Skype, ICQ, Facebook, e-mail. Kdo by neznal alespoň jednu z uvedených počítačových nebo mobilních aplikací. Aneb jak se říká "kdo není na internetu, jako by nebyl". Ale je to pravda? A máme k sobě díky internetu skutečně blíž?
Ano, díky internetu si můžeme psát a komunikovat s lidmi z cizích zemí nebo i kontinentů, ale skutečně nás to nějakým způsobem sbližuje? Já si myslím, že to není tak úplně pravda. Sice si můžeme psát s našimi vrstevníky třeba z Ameriky nebo Španělska a poznávat tak jejich zvyky a kulturu, na druhou stranu naše kultura upadá. Kam se člověk podívá, všude kolem sebe vidí mladé lidi s telefony v ruce, jak něco neustále píšou nebo fotí. Ovšem, na tom není přece nic tak hrozného, každý si čas od času chce vyfotit něco, co ho zaujme, nebo si popovídat s příbuznými z druhého konce republiky, ale co je moc je příliš. Pokud člověk stráví celý den tím, že jen sedí s mobilem v ruce a nic jiného nedělá, ostatní lidi a svět kolem sebe ignoruje, pak nás to s lidmi v našem okolí spíš rozděluje, než sbližuje, nemyslíte, milí čtenáři?
Na druhou stranu ovšem musím podotknout, že v dnešní době je důležité mét i nějaký kontakt s tím vzdálenějším okolím. I já sama jsem si nějakou dobu psala s pár lidmi z Indie a myslím, že to obohatilo znalost mého anglického jazyka, na druhou stranu jsem ale netrávila kvůli této konveerzaci celý den na mobilu nebo počítači. A jaký názor máte vy, milí čtenáři?
Své zamyšlení bych zakončila shrnutím, že tyto způsoby komunikace nám určitě přináší nové možnosti sblížení s okolním světem, ale určitě by nás neměly oddalovat od lidí v našem blízkém okolí. 

Autor želvička001, 10.12.2016
Přečteno 1362x
Tipy 4
Poslední tipující: Kubíno, DigBallz
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No, včera nám učitel naše slohové práce donesl do hodiny, dostala jsem 3, bylo mi vysvětleno, že některá slova nejsou vhodná (což jsem si uvědomila sama už při odevzdání), Ale zarazilo mne, že mu jedna část přišla málo vysvětlená, a jedna věta mu prý vůbec nedávala smysl.

14.01.2017 16:57:32 | želvička001

Podle mého názoru není v životě důležité napsat dlouhou práci, která bude přesycena žvásty. Napsala jsi podle mě jasnou a srozumitelnou úvahu, která vystihuje problém dnešní doby. Za mě máš uznání, protože tímhle problémem by se lidstvo mělo začít zabývat. ;-).

11.12.2016 00:58:00 | Kubíno

moc děkuji :)

11.12.2016 08:36:03 | želvička001

vím, že není, sama bych ho teď nazvala skoro mizerným, ale ať jsem se snažila sebevíc, nic lepšího jsem ze sebe zkrátka nedostala, několikrát jsem jen seděla a uvažovala o volbě těch správných slov a nad smyslem vět, ale k ničemu lepšímu než tomuto jsem se dopracovat nestihla.

10.12.2016 19:03:29 | želvička001

Ale Želvičko:-)** Nenech si kazit Svou nádhernou uměleckou duši podceňováním někým, kdo Tě vůbec nezná...

22.12.2016 19:37:47 | Tvořilka Lenka

To není moc dobrý výkon za hodinu a půl.

10.12.2016 18:56:48 | tall&curly

Je to výkon originální a velice přínosný :-)

22.12.2016 19:21:47 | Tvořilka Lenka

děkuji moc :)

22.12.2016 19:23:41 | želvička001

nemáš zač, drahá Želvičko Zářilko :-** :-)

22.12.2016 19:33:19 | Tvořilka Lenka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí