Komentář, který mě rozhodil

Komentář, který mě rozhodil

Anotace: Pročítal jsem komentáře z dávné minulosti. Mnoho jich bylo velmi pěkných, ale ten, který mi napsala čtenářka W.O.K.O. vyčnívá jak délkou, tak obsahem. Chci jí ještě jednou za její milá slova poděkovat a dodat: Wočko, to je poklona, veliká, jak pro slona

.
(21. 6. 2007 jsem napsal Křižovatky a báseň znovu vložil 21.3. 2009)

Jsi básníkem mnoha tváří. Dokážeš psát ty nejnejnejhumornější verše i člověka trochu potrápit a donutit k zamyšlení.Sluší ti oboje.Legrace i zoufání.
Kdybych ti měla napsat, co cítím z týto básničky bylo by to na hodně dlouhatánskou dobu i na dlouhatánské řádky.Přesto se o to pokusím.Z prvních dvou slok jsem vyčetla, že není všechno tak, jak se zdá. Po světe chodí spousty lidských bytostí, kteří nám jsou schopní malovat med kolem huby a když se jen na chvilinku nedíváme, vrazí kudlu do zad. Jsou to pokrytci a intrikáni.Mají ty nejkrásnější masky pestrých barev a jejich největším společníkem je přetvářka.
Ve sloce o stoupání až k nebesům jsem zjistila, že je dost vystihující pro dnešní svět.Kdo z té dnešní "vrchností" je opravdu a naprosto dobrým člověkem?
Jsou to všichni? Ne. O kdo tedy? Jen pár lidí, co si slávu vydobili vlastní silou, píli, pravdomluvností.. Ostatní jsou největšími přáteli s ješitností a sobeckostí.A v posledí sloce popisuješ, co je ti vlastně líto.Co ti vadí.Proč jsi tohle napsal a co tě k tomu vedlo.Kamení - to co tu (na literu) často lítá vzduchem, někdy jen proto, že dotyčného "metaře" nemůžeme vidět a on si pak bezdůvodně napíše, co se mu zlíbí.A protože člověk je tvor co se chce bránit, často to po něm opakuje.
Můžeš to brát jako psychologický rozbor.Byla bych schopná toho napsat jěště víc.Avšak si nejsem jistá, jestli tě to zajímá :o) Inu, moc povedená básnička!
Uplně přetejká dojmama, citama, myšlenkama a já nevím čím jěště. O ní by se dalo debatovat hodin. Podařilo se ti shrnout všechnu "špínu" světa do pár řádků a to se mi líbí.

Tak tohle všechno si myslím!
02.08.2007 12:02:00 | W.O.K.O.
Autor zzlatý, 12.02.2017
Přečteno 616x
Tipy 2
Poslední tipující: jenommarie, Frr
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí