O čem uvažují lidé a filosofové???

O čem uvažují lidé a filosofové???

Anotace: ...uznáte,že není třeba anotovat otázku tak zásadní...

O čem asi uvažují lidé??? Jedna část mnou položené otázky, která by měla reflektovat to, zda-li lidé vůbec o něčem uvažují a uvažují-li, tak o čem??? Je to totiž metodický klíč toho a k tomu, jak zvýšit efektivnost psaní úvah a především jejich čtenost...A co se týká druhé části otázky, je kontextem a podstatou první otázky, avšak vyhrocenou do krajní meze, kdy se filosofové pokouší postihovat ty nejobecnější otázky...

Tak tedy k první a notně zajímavější části úvahy... Je třeba postihnout to, co lidi zajímá...Z literu se jako velmi čtené a postihované téma ukazuje třeba téma lásky, mezilidských vztahů a hlavně otázek společenského dění a problémů.To lidi rádi čtou, rádi se s tím ztotožní, rádi nad tím uvažují a jakoby se s tím unášejí na své vlně...Ale to je jen jedno kriterium a aspekt toho všeho... A nejhorší na tom je, že si čtenáři zapláčou, nebo zasmějí, tedy projeví emoce a snad jakoby na to nezareagují a nechají to prázdné, bez echoefektu a odezvy...A to je pak pro autora o poznání horší...Pak ani sám neví,zda-li něco uvedl špatně, či kde vznikla chyba a tim pádem i řešení se špatně nalézá...Ale to je trochu odklon...Hlavní účel byl rozpomenout se na něco, co čtenáře zajímá a o čem uvažují...

Dnešní doba, toto století a vůbec čas s sebou nese problémy. A pokud s sebou něco nese problémy, jako potencionální impulsy k zamyšlení pak to mohou být výše zmíněné témata...Kdo dnes neprožívá krizi ve vztahu, v majetkových poměrech, v zaměstnání, ve škole, v rodině??? Asi nikdo z nás...A to je horší...Lidé uvažují jen o osobním blahu, o tom jak mít peníze, auto, byt, jak se zabezpečit na stáří, kde co ošmelit a kde jak co zkrátit...Ale lidé také dokáží přemýšlet...O druchých a pro druhé...Jsou tu pro druhé, pro jejich utěšení, podporu a uvažují o nich samotných a pro ně samotné a někdy taky za ně samotné... A tito to mají nejhorší...Jsou ve dvou ohních...Jeden oheň je osobnost pacienta a druhá je osobnost samotného terapeuta, psychologa a filosofa...

Závěrem bych dodal, že v podstatě je to jen nástn uvažování lidí, tedy nás všech, ale důležitější by bylo rozpracovat některé skutečnosti přímo a konkrétně k nim zaujmout postoj...
Autor A.N.D.Y., 14.02.2007
Přečteno 399x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Zajímavý postřeh...Chtěl jsem,ale postihnout většinovou populaci a pro ni tvořit...Aby se jednak moje vložená práce odrazila ve čtenářích a jednak abych neměl pocit, že tvořím svá díla, jakoby "pronikoho"...A hlavně, zajímavé úvahy mohou být inspirující i pro ostatní

16.02.2007 09:35:00 | A.N.D.Y.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí