Podivná obálková metoda

Podivná obálková metoda

Anotace: Zamýšlí se Básník Karel

Sbírka: Úvahy a definice

Dnes se budu zamýšlet nad podivnou obálkovou metodou kterou vyhlásilo město Třeboň na byt.
Byt na který byla v roce 2013 obálková metoda vypsána se nachází v Rožmberské ulici.
Byt má 46 m2 a je to 1 + 1.
V obálkové metodě byla daná jako jediná podmínka cena a to za 1 m2.
Nejmižší cena byla 40 Kč 1 m2.
Nejvyžší pak byla 80 Kč 1 m2.
Do této soutěže jsme se přihlásili 2.
Já s rodiči a ještě 1 pani.
I přesto že jsme dali maximální cenu tak ten byt dostala ta pani která dala 50 Kč.
Myslíte že tohle je zpravedlnost? To je jasný podvod.
A navíc námani neposlali rozhodnutí.
Naši si pro něj museli dojet sami.
Když si pak přečetli že ten byt pro mě není vzhledem k tomu že jsem nevidomý vhodný tak se vrátili na výbor a chtěli vědět co tím mysleli.
A víte co jim řekli? že ten byt pro mě není vhodný protože tam jsou schody.
Při tom tam je 10 schodů na půdu které pro mě nejsou žádný problém.
Když jsem byl na konzervatoři tak tam jsem se po schodech pohyboval normálně.
A nevím kde vzali špatnou orientaci když orientaci mám dobrou.
V Praze když jsem byl tak jsem si došel kamkoli.
Třeba
na Karlův most nebo na Prašnou bránu. A když jsem potřeboval do obchodu či na poštu tak jsem si taky tam došel sám.
Navíc nemůžu pochopit kde vzali to že je to mezonetový byt když ta místnost co je udělaná na půdě je postavená na černo.
A představte si co na výboře navíc udělali. Normálně se mým rodičům vysmáli ale doslova vysmáli a navíc jim řekli ať mě dají do ústavu.
My jsme si to samozřejmě nenechali a dali jsme to k soudu.
Navíc jsme se obrátili na ochránce lidských práv a na televizi.
Konkrétně na Černé ovce.
Ti redaktoři co přijeli natáčeli jak se pohybuji doma jak se oblékám jak se pohybuji po schodech i jak se pohybuji na ulici.
A představte si že když dělali rozhovor s mluvčí městského úřadu Třeboň tak ta řekla že sice uznávají že udělali chybu ale že nápravu dělat nebudou a že zdravotně postiženým byty dávat nebudou.
Při tom tam jsou mentálně postižení lidé a těm postavili 30 bytů.
Samozřejmě proběhlo několik soudů a pokaždý soud žalobu zamítl.
Teď naposledy co byl soud sice uznali že je to diskriminace a že nám má město Třeboň vyplatit odškodnění a veřejně se omluvit ale k čemu to je když byt stejně asi nebude neboť toto okresní soud v Jindřichově hradci opět zamítl.
Stejně tak i odškodnění za psychickou újmu kterou mi způsobili.
Je tohle vůbec zpravedlnost? Já rovnou říkám že ne.

Dodatek:
Víte jak mi ublížilo to že mi ten byt nedali?
Hrozně
moc mi to ublížilo.
Taky mi moc ublížilo to že řekli ať mě moji rodiče dají do ústavu.
Mrzí to o to víc že to řekl i sám někdejší starosta Houdek.
V noci nemůžu vůbec spát kolikrát za noc se zbudím a přemýšlím proč se tohleto děje.
Kolikrát denně i brečím a ptám se rodičů nebo i sourozenců proč mi to udělali.
Díky tomu mě nebaví ani hudba a k napsání nějaké básně se taky musím přemáhat.
Ptám se vás mám vůbec právo na šťastný život?
Vždyť to co se děje
je na pověšení.
Autor Básník Karel, 21.02.2017
Přečteno 945x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

uuuuuuuuuuu to je huuuustý

15.07.2017 14:19:36 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí