SVĚT

SVĚT

Anotace: Každý máme svůj svět

Štastni v tomto světě?

Tato otázka netrápí jen mě, ale i všechny ostatní co jsou kolem.
Štestí začíná uvnitř tebe, tak prosím nehledej ho nikde jinde.
Cítím , že jsi dobrý člověk, ale jak chceš pomoci jiným, když neumíš pomoci sám sobě?
Co vlastně znamená být štasten v tomto světě? Na tuto otázku nemám slov ještě.
Bohužel jiný svět nemáme,a jsme tady ted,pojdme najít v sobě štesti a prozářit svět.
Než si pro nás příjde,z dávných časů ten,budeme vzpomínat,na to,jak na sen.
Z dávných času ten co mi vezme den, a vše co bylo mé jen.
Jaké pocity opravdu mám? Je mi zle, už to dál neskrývám.
Bylo dost skrývání a lží, jediné o co stojím je být štastný.
Chci se ráno probudit a usměv na rtech mít.
Poděkuji za krásný den, než udělám tělem první pohyb ven.
Kdo si správně odpoví, tomu se úsměv zítra ráno dostaví.

Štastni v tomto světě?
Autor onlysource96, 26.02.2019
Přečteno 377x
Tipy 1
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Neštěstí tohoto světa, zachvácené chorobnou touhu po štěstí, došlo k současnému stavu ostrakizovat ty, co štěstí permanentně nechtějí a kterým postačuje vnitřní vyváženost bytí.
Z čehož plyne, že rádoby poučky špikované do médií vedou k postupné tuposti hejna sardinek z rodu Homo sapiens sapiens.

04.12.2021 00:17:17 | Lesan-2

Nemyslím si, že musíme být štastní tak jak si to vyžaduje společnost. Společnost je různorodá, každý at je štastný jak chce. Když ho to opravdu udělá štastným v domnění. Ne každý bude chápat a akceptovat proč to ten druhý dělá. :-) Děkuji za zajímavý názor.

27.02.2019 15:25:51 | onlysource96

Krásný sen, těžké probuzení...Chtějí být šťastní všichni stejně? Vypadá to tak, jinak to v "našem(?)" světě nejde? (trocha ironie)

27.02.2019 12:31:00 | Lighter

Spoustu lidi ví nejlépe jak jejich štěstí má vypadat. Bohužel se najdou i lidé co o tom ani nepřemýšlí, že by měli být štastní.

27.02.2019 15:16:33 | onlysource96

Já myslel spíše ty "podivíny", co chtějí být šťastní jinak než jak to společnost vynucuje a požaduje. Neboli každý je jiného štěstí svého strůjcem. :-) A na to navazuje to, že když lidé individuálně nedosahují, co chtějí, rezignují na všechno a vnucená představa a snaha o štěstí je ničí.

27.02.2019 15:22:06 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí