Kedysi

Kedysi

Kedysi som bola mladé dievča plné snov s veľkou chuťou žiť.

Mala som svoje sny a túžila som si ich splniť.

Mala som svoje sny a túžila som si ich splniť.

Potom však prišli životné skúšky a nepokoje,

kedy som sa cítila v to byť zatopená,

nepochopená a problémami zaplavená.

Začala som sa cítiť ako nikto,tá zasluhujúca si len trpieť.
ako tá, čo je neschopná ničoho.
Podľa toho začala som žiť, v bolesti som sa vedela dobre skryť.
 
Žiaden únik a pri tom toľká túžba po ňom. 
Pocit byť neschopnou a nehodnou. Zvykla som si na to.
 
Bez chuti byť a žiť,
tá,čo sa má len trápiť.
Nič dobré už radšej nečakám na tomto svete,
nenávisti, zloby sú plné siete.
Unikám na chvíľu do hudby, umenia.
Viem , že ľudia vôkol sa ľahko nezmenia.
Zvyknutá som trpieť,niekedy je to však ťažké vydržať,
oporu nájdem v svojich modlitbách. 
 
Vzdialim sa, nech nie som na očiach,
aby nevládol vo mne strach.

Modlím sa a hudbu počúvam, pred krikom a ohováraním sa týmto odsúvam..

 
 
 
 
 
 
Autor Ally, 13.06.2019
Přečteno 372x
Tipy 7
Poslední tipující: Jean-Paul Simon, Iva Husárková, Frr, enigman
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Apropo, opět ST. ;-)

27.07.2019 20:08:49 | Jean-Paul Simon

Ally,

nic netrvá věčně. Vše má svůj začátek i konec, vše. Stejně tak i Tvá bolest. A věř mi, Ty budeš žít krásný život. Dej na mně. Vím o tom své. Tak hlavu vzhůru. Uvnitř jsi opravdu silná žena. A ničit si zdraví stresem kvůli hlouposti okolí, hloupostí druhých? To je přeci čirá hloupost. Pamatuj, vše je tak, jak má být. Vše nás má něčemu naučit. Ber to tak, že to špatné brzy skončí a začne to krásné. A nebo jiný příměr ... Ber to tak, že jsi si to špatné vybrala do zásoby na celý život. Hmm, platí? Tak úsměv, prosím, ano? Vše bude zase dobré. Jsi tu, aby jsi byla šťastná a spokojená, ne? Proto jsi přišla na tento svět, mám pravdu? A toto je řečnická otázka. Na tu se neodpovídá. :-P ;-) Takže nasaď úsměv z Tvé nejslušivější kolekce a ukaž všem ve Tvém okolí, co v Tobě dříme za krásnou a opravdu silnou ženu. A že silná opravdu jsi, věř mi. :-) Takže jsme domluveni? Úsměv, úsměv a zase úsměv. Pokud by to nešlo, tak si zavři oči, usmívej se a představ si něco veselého z Tvého života, dětství atd. Ono to půjde věř mi. To se poddá. Takže ujednáno? A víš, co platilo v Římském právu? ...

Qui tacet, consentire videtur – Kdo mlčí, zdá se, že souhlasí. Česky: Mlčení znamená souhlas. (právní zásada římského práva)

Tak Tvé mlčení beru jako souhlas. Tak ten úsměv, prosím, ano? Předem Ti za něj moc děkuji. ;-) A klidně si Tě přijdu zkontrolovat. :-P ;-)

Opatruj se, Ally. :-)

Jean-Paul.


Měj se krásně a pamatuj, držím Ti palce. ;-) :-)

27.07.2019 20:04:56 | Jean-Paul Simon

ahoj, dakujem krasne si to napisal :)vvypocula som si aj niečo z toho videa čo si poslal a myslim že je na tom kus pravdy.

29.07.2019 19:33:37 | Ally

Ally, nic netrvá věčně. Vše má svůj začátek i konec, vše. Stejně tak i Tvá bolest. A věř mi, Ty budeš žít krásný život. Dej na mně. Vím o tom své. Tak hlavu vzhůru. Uvnitř jsi opravdu silná.

27.07.2019 19:39:42 | Jean-Paul Simon

..a přitom máme všichni v sobě zasutej pramínek živé vody..jenom ho špatně hledáme...:-D*

14.06.2019 00:18:49 | Frr

lidi vůkol se možná nezmění ale ty můžeš žít s radostí...

13.06.2019 23:39:51 | enigman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí