Vypněte autopilota a držte pevně knipl.

Vypněte autopilota a držte pevně knipl.

Anotace: Naše osudy nebude určovat ani nějaký virus ani náhoda.

     Během mé dlouholeté lékařské praxe se mi mnohokrát potvrdilo, že psychosomatický faktor může být příčinou většiny nemocí nebo do značné míry ovlivňuje jejich průběh a prognózu. Ovlivňuje i průběh infekčního onemocnění, hojení úrazů, pooperační průběh.
 

   Proto bychom tento faktor neměli při současné virové epidemii opomíjet. Viry existují, můžeme před nimi utíkat, schovávat se nebo je hubit dezinfekcí. Také je ale důležité, abychom my byli silní, pokud bychom se přes veškerou snahu infikovali. Tato odolnost individuální i odolnost celé společnosti je určována do značné míry psychosomatickým faktorem, jakož též výživou, vitamíny a vůbec zdravým životním způsobem.

Prosím, dodržujme opatření proti šíření nákazy, ale i v takto ztížených podmínkách

     komunikujme, produkujme, tvořme a pomáhejme!

              A pokud byste se nakazili, pak se uzdravte!

                   Stojí to za to. Svět Vás potřebuje.

Autor Tomas, 20.03.2020
Přečteno 313x
Tipy 7
Poslední tipující: ewon, Frr, Dobrodějka, Miss_Rosa
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

neřekl bych, že to je úvaha, spíš apel. A myslím, že mi to ani nevadí. :-)

Paradoxně mě přijde, že tahle věc, ten virus lidi mimořádně spojuje. Říkám tomu možná trochu nešťastně spojení společným nepřítelem. Ale taky říkám, že to je společný nepřítel všech lidí... což většina společných nepřátel není. :) Překvapuje mě, že úvaha není až tak stará, myslel jsem, že už tu visí déle.

21.03.2020 14:29:01 | ewon

https://www.youtube.com/watch?v=P2KW1kud9fg, čas cca 15.30, ???
Dovolil bych si nesouhlasit s anotací, se samotným textem souhlas. Když pominu, že lidstvo zatím neumí odklonit asteroid, tak v laboratořích mnoha zemí jsou chemické a biologické látky nejtěžších kalibrů. Je jen otázka času, kdy se k nim dostane nějaký šílenec. Ještě hůře, bude-li to pracovník určený k jejich manipulaci, či výzkumu. Což byl případ pilota obsazeného dopravního letadla, který napikoval skálu.

20.03.2020 21:55:53 | Lesan

Omlouvám se autopilotům. Jsou to šikovné a užitečné mašinky. Věřím, že i naprostá většina pilotů je duševně zdráva.
Myslel jsem to tak, že je dobré být bdělý a mít věci po kontrolou.

21.03.2020 11:32:19 | Tomas

Hezky napsané

20.03.2020 16:37:21 | Dobrodějka

Jsem ráda, že jsou lékaři kteří toto ví :)

20.03.2020 15:29:36 | Miss_Rosa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí