Před ním

Před ním

Anotace: snad raději nepřemýšlet

Než nás postihla ta hrozba týkající se zejména starších lidí,
ztotožňovala jsem se s rčením,že věk je jen číslo v kalendáři
a že každý je tak starý,jak se cítí.
Najednou je všechno jinak.
Lidé starší 65 let,jsou ohrožený druh a možná po skončení
pandemie budou unikátní,protože jich bude málo.
O tom jsem ale mluvit nechtěla,co mne překvapilo a zarazilo
je to co jsem slyšela ve zprávách-lidi nad 75 let léčit nebudeme.
Prostě je necháme umřít.Říkají ´Francouzi.

Znám spoustu lidí v tomto věku,kteří jsou plni elánu.
Zaslouží si tak krutý rozsudek??
Autor takova, 28.03.2020
Přečteno 360x
Tipy 10
Poslední tipující: Špáďa, mkinka, Protos1182, Lighter, jenommarie, Frr
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nekdy jsou starší v lepší kondici, a zdravější než mládež...

02.11.2021 11:01:25 | Protos1182

Táta mi zemřel před šesti lety ve věku 84 let. Máma letos v 88 letech. Léčili je do poslední chvíle. Patří jim dík.

02.10.2020 19:11:26 | umělec2

Nemístně zavtipkuju: alespoň se vyřeší hrozba důchodové reformy.

Každopádně je to hrozné, nejen to, že by se snad neměli starší lidé léčit, neboť o jejich cenné životní zkušenosti bychom měli spíše bojovat, ale i pandemie sama, kvůli které jsme všichni omezení na velké porci osobních svobod. Na druhou stranu se alespoň trochu pročistil vzduch a lidstvo dostalo přes prsty. Možná by to chtělo se trochu poučit. Ale na to je pandemie ještě moc slabá. Možná přijdou doby, kdy nám nezbyde nic jiného než se skutečně zastavit v civilizačním rozvoji a žít čistěji, než dosud.

28.03.2020 14:18:33 | Slav Milo

Naprosto s tebou souhlasím,jen mi to přijde líto ,,haha jsem totiž ohrožený druh.

28.03.2020 15:38:56 | takova

Nevěřím, že bychom v léčbě klesli na úroveň pravěku, tož si z toho tropím žerty. Každopádně nikdo z nás neví, co ho za rohem skolí ;-)

28.03.2020 17:12:06 | Slav Milo

To snad je nějaký blud, nevěřím .
Vždyť teď z toho domova důchodců v Českém Krumlově léčily mnohem starší lidi.
Nějaký hoax asi ;-).
Spíš bych věřila, že odbydou ty hodně mladé, protože to "zvládají " mnohem lépe
a nejsou tak ohrožení...ale nechci rozvíjet tyto debaty. Teď je zavádějící vše. ;-(

28.03.2020 13:24:31 | jenommarie

https://blisty.cz/art/99131-lekari-v-italii-jsou-nuceni-rozhodovat-se-komu-se-vubec-dostane-pece.html

z 13. 3., o Francii jsem nic neslyšel, obecně to nastane vždy, když bude v nemocnici příliš mnoho nemocných. Je to vpodstatě dané jen počtěm vážně nemocných a kapacitou nemocnic.

28.03.2020 16:37:45 | ewon

Já vím a svým způsobem to i chápu,ale vadí mi,že to ventilovali veřejně.To mě tedy dostalo.

28.03.2020 17:01:07 | takova

jako to o té Francii? To jako měli radši pomlčet? ... to si teda nemyslím. Proč jako?
Nebo jsem to nějak nepochopil?

28.03.2020 21:04:08 | ewon

Kdybychom to nevěděli,byli by jsme my v ohroženém věku klidnější víš.Když si to poslechneš,že 75 je hranice do které budou lidi léčit na klidu to rozhodně nikonu nepřidá,já bych o tom raději nevěděla,protože,jak jsem již psala,znám spoustu vitálních lidí starších 75 let.

29.03.2020 11:34:14 | takova

já vim, že to nepotěší, ale to, že je člověku nad 75 neznamená nutně, že to bude na nemocnici, a když bude v nemocnici, že ta nemocnice bude přeplněná. Navíc, pokud ta hranice někdy bude, bude určitě pohyblivá. Resp. spíš budou mít tendenci zachránit někoho staršího ale jinak zdravýho než např. relativně mladšího např. s pokročilým Alzheimerem, ale nejsem doktor... asi nemá cenu vytvářet nové a nové spekulace. Informací na internetu je někdy zbytečně moc. Navíc přiznejme si, lidé neumírají jen na COVID-19...

29.03.2020 17:20:30 | ewon

máte pravdu a stejně to člověk jako takový neovlivní

30.03.2020 11:17:40 | takova

opak je bohužel pravdou ,,říkali to ve zprávách v televizi.

28.03.2020 15:40:07 | takova

Už to raději sleduji jen se zaměřením zde.
Ano zdravotníci také v prvních řadách je zkrátka asi jich nedostatek, to si myslím, že nastane snadno.
Vždyť jsou v první linii.
Doufejme, že to tak tady nepropukne a diky informacím snad jsme už v něčem o trochu víc připraveni. Kdo ví. Musíme doufat.
Samozřejmě je mi líto, co se děje v okolních státech. V Anglii na to tedy úplně kašlou, teď snad začali chápat závažnost, až když se nakazil princ Charles ..aspoň, že se studenti dostali domů.
Doufejme v to zastavení té křivky.

28.03.2020 19:06:54 | jenommarie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí