Historie, která se opakuje...

Historie, která se opakuje...

Anotace: ...Tonny

Tak teď o vikendu jsme s holkama vyrazily na disko tady u nas v Ch.:) a bylo to fajn, bezva jsme si zatancovaly a mě napadlo někomu napsat...
Nevím, jestli jsem ti už říkala něco o Tonnym, ale je to historie, která se občas vrací už tři roky... Je to kluk z Ch. a čas od času se nám stalo, že jsme spolu ulítli, ale samozřejmě jenom, jak já říkám, od pasu nahoru.
No a tak sem mu písla, jestli se ukáže na disko, protože si vždycky choděj sednout na pivko a když už se neplatí vstup, tak dorazej; většinou se mnou přes smsky vůbec nekomunikuje, ale v sobotu napsal, že určitě dorazí.. no radší bych ti to vyprávěla v reálu, ale nevim, kdy se uvidime, a to bych asi nevydržela...
Takže jsme se viděli a normálně se se mnou bavil i před svejma kamošema, což nikdy dřív nedělal - dokonce mi před nima nahlas řekl, abych na něj počkala, že spolu půjdem domů; to taky nikdy předtím neudělal... a ve finále jsme spolu doprovázeli domu kamarádky mamku, se kterou se znám a která byla roztomile pod obraz (normalně si tykame a ona na me tak nenápadně pořád mrkala a jakoby stranou se ptala, jestli tam nemá zůstat a naznačovala, že jako jestli nechcem jít sami), tak nenápadně, že jsme se tomu smáli nakonec vsichni tři. Tonny si mě sám chytil za ručičku, no a to už jsem se blahem vznášela tak 10 cm nad zemí...
Malá poznámka - Tonny je o tři mesíce mladší než já a vždycky, když se nám něco podobnýho stalo, tak, jak bych to řekla slušně?? Prostě loudil, jestli jako by nemohlo bejt něco "víc"... znáš chlapy a tim zkazil to kouzlo okamžiku, protože já jsem se v tom pak vrtala a užírala se tím..
Jenže teď to bylo prostě užasný, choval se krásně, jen jsme se prostě na rozloučenou políbili, ale tak něžně, že jsem na chvilku zapochybovala, jestli je to skutečně Ten "můj" Tonny!!! Asi hodinu jsem ležela v postýlce a pořád si to znovu a znovu a znovu přehrávala - on to prostě ničim nezkazil, žádnou hloupou otázkou, proběhlo to tak, jak jsem si vždycky přála a chtěla jsem mu napsat na dobrou noc a...... on mě předběhnul a napsal první!!! Sám od sebe!!!! Já vím, že to bylo teď a tady, ale bylo to krásný a ten okamžik stál za to!! Konečně Tonny asi dospěl, možná se změnil, možná ne, ale je to taky asi tím, že už pracuje, asi 50 m ode mě:)) a hlavně jsem si s ním poprvé fakt super pokecala - bavili jsme se celou cestu o všem, o práci, o muzice, o mejch dredech:)), o kamoších, prostě ten vecer byl BEST OF. Napiš mi, prosím, co nejdřív, potřebuju to ještě s někým probrat ... díky moc a nezlob se, že je to takova litanie:))
Autor pohodářka, 08.03.2007
Přečteno 389x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Představ si že jo, přesto že už je mi devatenáct nepokala sem kluka, který by stál za "něco vic" než za ty Tvoje blbosti pro puberťáky... Pro mě jsou třeba tyhle okamžiky důležitý, jsou to chvilky štěstí..pro tebe možká nepochopitelné, v mém životě důležité

09.03.2007 15:30:00 | pohodářka

Tobě je devatenáct? A to ještě píšeš takový blbosti pro patnáctiletý puberťačky?

08.03.2007 15:31:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí