Duchovní bytosti existují, problém je, že je nevidíme.

Duchovní bytosti existují, problém je, že je nevidíme.

Anotace: Duchovní Svět je daleko více reálnější nežli si vůbec dokážeme představit.Ti, a je jich cirka deset procent ze sta, zažijí po "smrti" nanejvýš neutěšené stavy bytí.Zasévali zlo a zlo také sklidí.

Předevčírem jsem shlédl velmi pěkný film Duch s výborným hercem Patrikem Swayzim.
Tento film byl označen za fantasy film, ale bylo zde opomenuto, že ve filmu byly zjevně obsaženy zážitky z klinické smrti, které jsou již delší dobu zkoumány a podle mého a mnoha dalších, kteří prožitek blízkosti smrti zažili, jsou skutečné a nadmíru realistické.Je to opravdu velmi pěkný film a vřele doporučuji všem, kteří mají rádi napětí a duchovno.
Je to film k zamyšlení a není prošpikován neustálými vraždami, výbuchy, a podobnými akčními ptákovinami.Jak píši, vřele doporučuji.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 01.06.2021
Přečteno 207x
Tipy 4
Poslední tipující: Iva Husárková, mkinka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...občas bych se taky raděj neviděl...;-)mě ten film připadá dost prostoduchá romantiííka...co čekat od americký komerční ne-kultury...

01.06.2021 18:04:36 | Marten

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí